ایمیل مارکتینگ چیست؟
ایمیل مارکتینگ یکی از گزینههای بسیار کارآمد در دیجیتالمارکتینگ میباشد.
اصلیترین هدف در ایمیل مارکتینگ، ارسال یک پیام ثابت و مشخص به کمک ایمیل نیست، بلکه ایجاد و تقویت یک رابطه عمیق با مخاطب، با استفاده از ایمیل است.
ارسال خبرنامهها و تخفیفات با استفاده از پنل های ارسال ایمیل، نهتنها مقرون بهصرف است بلکه میتواند منجر به تحول چشمگیری در کسبوکارها گردد.
متخصصین ما در عصر مجازی، همراه شما هستند تا تجربهای نو و جذاب برای شما به ارمغان بیاورند.
تفاوت ایمیل مارکتینگ و تبلیغات ایمیلی چیست؟
بسیاری از افراد، بازاریابی ایمیلی و تبلیغات ایمیلی را یکسان میدانند و آنها را بهصورت مترادف بکار میبرند درصورتیکه بازاریابی ایمیلی، بسیار گستردهتر از تبلیغات ایمیلی است.
در تبلیغات ایمیلی، یک پیام تبلیغاتی مشخص وجود دارد که قرار است از طریق ایمیل به افراد زیادی ارسال شود و معمولاً اصول اخلاقی رعایت نمیشود.
این در حالی است که در بازاریابی ایمیلی، ارتباط بلندمدت و دوسویه با مشتریان بالقوه و بالفعل برقرار میشود، پیامهایی که ارسال و دریافت میشود، فراتر از پیام تبلیغاتی است و اصول اخلاقی حفظشده و ایمیلها با اجازه مشتریان ارسال میگردد.
ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی یکی از ابزارهای مهم و مؤثر در دیجیتال مارکتینگ است که از اهمیت ویژه در بازاریابی محتوایی برخوردار است.
به عمل ارسال ایمیلهای تجاری به گروهی از مشتریان بالفعل یا بالقوه، ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی گفته میشود.
ایمیل مارکتینگ یکی از ابزارهای ضروری برای کسبوکارهای اینترنتی است که باعث افزایش فروش و جذب مخاطبان بیشتر میشود. کسبوکارها برای ترویج محصولات و خدمات به کمک پست الکترونیک، پیغامهای تجاری خود را ارسال میکنند.
ارسال ایمیل باعث افزایش ارتباط و تعامل کسبوکارها با مشتریان فعلی و مشتریان بالقوه میشود و افراد جدید و هدفمند را با کسبوکار آشنا میکند.
محتوای ایمیلها در ایمیل مارکتینگ معمولاً تبلیغاتی، پیشنهادی و اطلاعاتی است.
صاحبان کسبوکار، مخاطبان را با برند و محصولات خود آشنا میکند و پیشنهادات هیجانانگیز را برای مخاطب ارسال و انتشار جدیدترین مقالات را به آنها اطلاعرسانی میکند.
ارسال ایمیلهای منظم و هدفمند، جز اصلی در اجزای کمپینهای تبلیغاتی است که به کسبوکارها کمک میکند که اطلاعات جدید مربوط به کمپین را برای مخاطبین خود ارسال نمایند و پیشنهادات شگفتانگیز را متناسب با مخاطب خود ارسال نمایند.
بهطورکلی ایمیل مارکتینگ به ۳ دلیل اصلی اهمیت زیادی دارد:
- ایمیل یکی از بهترین راههای ارتباطی با مشتریان است. طبق آمار موجود اکثر شاغلین روزانه ایمیل خود را چک میکنند.
- وجود لیست جامع ایمیل از مشتریان بالقوه و بالفعل که میتوانید برای همیشه آن را نگهدارید.
- بازدهی ایمیل بسیار خوب است و محصولاتی که در ایمیل معرفی میشود، شانس بیشتری برای دیده شدن دارند.
متخصصین عصر مجازی آماده ارائه مشاوره رایگان در این زمینه میباشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در عصر مجازی تماس حاصل فرمایید.