ارتباط با ما:

LinkedIn
Instagram

آمار بازدیدکنندگان

  • 7
  • 57
  • 265,079
  • دی ۲۷, ۱۳۹۹

تاثیرات برنامه ریزی محتوا

آیا برنامه‌ریزی برای چرخه عمر محتوا در تولید محتوا تأثیرگذار است؟

تولید محتوا

بسته به نوع محتوا و بستر انتقال محتوا به مخاطب، عمر محتوا قابل‌تغییر است. استراتژیست محتوا با بررسی و پیش‌بینی چرخه عمر محتوا، هزینه‌های واقعی سرمایه‌گذاری روی محتوا را برآورد می‌کند. استراتژیست تصمیم می‌گیرد درصورتی‌که محتوا به آخرین نقطه از چرخه عمر رسید چه سرنوشتی در انتظار آن است.

برندها از محتوای باکیفیت جهت ارتقای ارزش فعلی و آتی محصولات و خدماتشان استفاده می‌کنند، بنابراین برای ارتباط منسجم و پویا به محتوا نیاز دارند. برندها می‌توانند با در اختیار داشتن محتوای ارزشمند و حرفه‌ای مشتریان بیشتری را به‌سوی خود جذب کنند و اعتبار برندشان را افزایش دهند. تولید محتوای خوب و باکیفیت،‌ تنها مشتریان جدید را جذب نمی‌کند بلکه افزایش ارزش طول عمر مشتریان فعلی و نگهداری آن‌ها را نیز در بردارد. مخاطبان ترجیح می‌دهند تا با برندهای باارزش بالا ارتباط برقرار کنند و علاقه‌مند هستند که بدانند آن برند برای آینده چه برنامه‌هایی دارد.

رسانه‌های بازاریابی محتوا

تولید محتوا یا بازاریابی محتوا راهکاری استراتژیک برای روایت و به تصویر کشیدن داستان کسب‌وکار شما است، اینکه چگونه داستان برندتان روایت می‌شود به شما و مخاطبانتان که قصد دارید آن‌ها را به مشارکت وادارید، بستگی دارد.

می‌توان از رسانه‌های متفاوت در کمپین بازاریابی مانند نوشتن وبلاگ، وبینار، پادکست،‌ ایمیل‌مارکتینگ، صفحات فرود پساکلیک و اینفلوئنسر استفاده نمود.

تأثیر پرسونای مشتری بر تولید محتوا

مخاطبان نقش جدانشدنی در رشد و توسعه کسب‌وکار دارند و تأثیر بسیاری بر تولید محتوا و بازاریابی محتوا می‌گذارند. شناخت پرسونای مخاطبان برند به کسب‌وکارها کمک می‌کند که داده‌های مناسب را جمع‌آوری کنند.
پرسونای مشتریان راهکاری است برای کاهش فهرست مشتریان احتمالی یک کسب‌وکار، چراکه تعداد زیاد مشتری برای کسب‌وکارها ایجاد مشکل خواهد کرد.

ما در عصر مجازی با حضور متخصصین و دسترسی به ابزارهای کاربردی توانسته‌ایم خدمت تولید محتوا در قالب‌ تصویر، متن، ‌صدا و ویدئو را به‌صورت کاملاً حرفه‌ای ارائه دهیم. اگر شما هم به دنبال راهی ارزان، مؤثر و مخاطب پسند برای جذب انبوهی از مخاطبین هستید با مشاورین عصر مجازی در ارتباط باشید.

ما در عصر مجازی با حضور متخصصین و دسترسی به ابزارهای کاربردی توانسته‌ایم خدمت تولید محتوا در قالب‌های تصویری، متنی، ‌صدا و ویدئو را به‌صورت کاملاً حرفه‌ای ارائه دهیم. اگر شما هم به دنبال راهی ارزان، مؤثر و مخاطب پسند برای جذب انبوهی از مخاطبین هستید با مشاورین عصرمجازی در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

2 × دو =

فهرست
WhatsApp
ارسال
مجموعه آی تی عصرمجازی آخرین اخبار و اطلاعات عصرمجازی را به صورت سریع دریافت نمایید
رد کردن
اجازه دادن به اعلان ها