صاحب‌نظران معتقدند برای تأثیرگذاربودن تبلیغات باید رسانه‌ای انتخاب شود که ۱. ماندگار باشد؛ ۲. تأثیرگذار باشد؛ ۳. فراگیر باشد. به‌نظر شما، تبلیغ در روزنامه، مجله، کتاب‌های تبلیغاتی، بیلبوردها، تبلیغات درون‌شهری، کارت‌ها، بروشورها یا برچسب‌های تبلیغاتی، کدام‌یک، هر سه هدف را برآورده می‌کند؟ اگر بخواهید در تلویزیون ۲۴ساعتی تبلیغ کنید، چه هزینه‌ای را باید بپردازید؟ داشتن وب‌سایت روی شبکه‌ی جهانی اینترنت یکی از روش‌های بسیار مهم تبلیغات حرفه‌ای و افزایش اعتبار است. وب‌سایت مانند کاتالوگ است؛ با این تفاوت که برای طراحی یک وب‌سایت داینامیک فقط کافی است یک بار هزینه‌ی طراحی پرداخت شود و بعد از آن شما می‌توانید بی‌نهایت صفحه ایجاد کنید که میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان بارها و بارها از آن‌ها بازدید کنند. استفاده‌ی موفق از وب‌سایت به اقداماتی نیاز دارد که شما از حضور اینترنتی خود اطمینان بیشتری یابید. مجموعه‌ی عصر مجازی در خدمات پشتیبانی خود به این اقدامات تکمیلی توجه ویژه کرده است.

  • بازاریابی شبکه های اجتماعی
  • بازاریابی اینترنتی با موتورهای جست‌وجو
  • ویدئو مارکتینگ
  • بازاریابی اینترنتی همزمان با رویدادهای جاری
  • بنرهای تبلیغاتی اینترنتی
  • ایمیل مارکتینگ

 

 

سئو (SEO)

 

سئو روشی برای ارتقاء یک وب سایت به منظور افزایش تعداد بازدیدکننده هایی است که از موتورهای جستجو استفاده می کند. زمانی‌که در یک موتور جست‌وجو به دنبال موضوعی خاص می‌گردید حتما متوجه این موضوع شده‌اید که برخی از وب‌سایت‌ها رتبه‌های بالاتری دارند و در صفحات اولیه نمایش داده می‌شوند؛ این امر حاصل تولیدکردن صفحات وبی است که برای موتورهای جست‌وجو جالب و فریبنده هستند. هدف سئو بهینه‌سازی صفحات وب و کمک به سايت‌ها در بدست آوردن محل بالا در نتايج جستجوي طبيعي و افزايش ارتباط بين صفحات و کلمات کليدي وارد شده توسط کاربران است. هر وب سایتی که به سوی تجارت و بازرگانی حرکت می کند، باید صفحات وب خود را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کند. مدیران وب‌سایت‌ها باید به‌نحوی فعالیت کنند که وب‌سایت‌شان هم برای موتورهای جست‌وجو و هم برای کاربران جذاب باشد. بدین‌گونه می توانند مراجعان را جذب نموده و فروش محصولات یا معرفی خدمات به کاربران‌شان را افزایش دهند. اهمیت این موضوع آنجاست که بیشتر مردم از موتورهای جست‌وجو برای رسیدن به مطلب یا محصول مدنظرشان استفاده می‌کنند.

خدمات مجموعه عصر مجازی در زمینه بهینه سازی سئو عبارت‌ است از:

  • آنالیز وضعیت فعلی وب‌سایت، ارائه گزارش مشکلات موجود آن
  • تعیین کلمات کلیدی و رتبه آنها در گوگل
  • تعیین کلمات کلیدی پربازدید و مناسب با کسب‌وکار
  • تعیین نرخ تبدیل هر یک از کلمات کلیدی انتخاب‌شده
  • بهینه‌سازی و پخش محتوای وب‌سایت برای دسترسی بهتر موتورهای جست‌وجو
  • تحلیل رقبا و ارائه گزارشات مقایسه ای رقابت سنجی
  • استفاده از وب‌سایت‌های معتبر جهت افزایش لینک های موثر و با کیفیت
  • بهینه‌سازی داخلی وب‌سایت فعلی در تمامی صفحات
  • معرفی وب‌سایت به موتورهای جست‌وجو
  • افزایش بازدید وب‌سایت

 

تولید/بازسازی محتوا

 

مدیریت محتوا، مجموعه‌ای از فرایندها و فناوری‌هاست که جمع‌آوری، مدیریت و انتشار اطلاعات را در هر شکل یا به‌ هر روش پشتیبانی می‌کند. محتوای دیجیتالی ممکن است به‌شکل متن (مانند اسناد الکترونیکی)، فایل‌های چندرسانه‌ای )مانند فایل‌های صوتی یا تصویری) یا هر نوع فایل دیگری باشد که از چرخه‌ی عمر محتوا که البته به مدیریت نیاز دارد تبعیت می‌کند. شیوه‌ها و اهداف مدیریت محتوا براساس مأموریت و ساختار نظارت سازمانی متفاوت است؛ سازمان‌های خبری و وب‌سایت‌های تجارت الکترونیکی و مؤسسات آموزشی، هر یک، به‌شیوه‌های مختلف از مدیریت محتوا استفاده می‌کنند. از دیدگاه تجاری، اصطلاح محتوا به اطلاعات ضروری اطلاق می‌شود که در وسایل ارتباطی، ازقبیل وب‌سایت، اپلیکیشن، اینترانت و غیره، به وجود می‌آیند. به‌طور کلی، استراتژی محتوا اهداف و برنامه‌های شما را برای تولید و انتقال و تسلط بر محتوا هدایت می‌کند. محتوا باید هم برای کسب‌وکار شما و هم برای مخاطبان شما مفید و کاربردی باشد. بازاریابی محتوا، تولید و توزیع محتوای باکیفیت، مرتبط، پایدار و سازگار با نیازهای متغیر مشتریان است. خدمات مجموعه‌ی عصر مجازی در این زمینه عبارت‌اند از:

  • تولید محتوای بهینه برای وب‌سایت در راستای بازاریابی محتوایی
  • بازسازی محتوا برمبنای اهداف استراتژیک سازمان
  • ارزیابی نکات سئوی پایه در تولید محتوا و ویراستاری محتوای تولیدشده به‌دست سئوکار
فهرست