ارتباط با ما:

LinkedIn
Instagram

آمار بازدیدکنندگان

  • 6
  • 36
  • 265,220
  • دی ۲۷, ۱۳۹۹

طراحی سایت رستوران

یکی از بزرگ‌ترین اهداف طراحی سایت رستوران جذب مشتریان خوب و ثابت است اما در عرصه‌ی مجازی مهم‌تر از جذب مشتری، طراحی جذاب و هوشمندانه‌ای هست که می‌تواند به جذب مشتریان خوب و بیشتر و همچنین ثابت کمک کند. از مهم‌ترین عوامل برای یک رستوران می‌توان به موقعیت آن، کارکرد خوب آن روی دسکتاپ، موبایل و تبلت و همچنین ثبت تقاضای مشتریان به صورت آسان اشاره کنم. به این معنی که مشتری باید بتونه به‌راحتی بر روی هر سیستمی، وبسایت رستورانی شما رو مشاهده کند و تمامی منوهای متنوع در اختیارش قرار بگیرد و تقاضای خودش را ثبت کند! درست است که مدیریت کردن همچنین چیزی کمی گسترده هست اما غیرممکن نیست.

عناصری از طراحی سایت رستوران

طراحی سایت رستوران

فرقی نمی‌کند که چه‌طور رستورانی دارید یا می‌خواهید بسازید، همه‌ی رستوران‌ها دارای عناصر یکسان و شبیه به همی هستند. تمام آن‌ها احتیاج به اطلاعات تکمیل از درخواست‌های مشتریان دارند. همچنین استفاده‌ی کاربران از تلفن همراه در شبکه‌ها بسیار زیاده و خیلی از افراد وبسایت ها رو از روی موبایل خود می‌بینند و از آن استفاده می‌کنند. پس باید وبسایت شما جوری طراحی شود که جوابگوی این مسئله باشد.

تاریخچه رستوران

همیشه افراد به تاریخچه و داستان‌های واقعی که درباره ی شما و رستوران یا هر نوع فعالیت دیگری که باشد، علاقه زیادی دارند. پس نوشتن تاریخچه رستوران شما و موانعی که بر سر راه داشتید و اینکه چطور با آن‌ها مبارزه کردید میتواند خیلی برای کاربران شما جذاب باشد.

فهرست (منو)

منویی از اطلاعات کامل و جزئیات رو باید داشته باشید. منوی شما تقریبا باید شامل اطلاعاتی از قبیل موارد زیر باشد:

تصویر غذاها طراحی سایت رستوران

توضیحاتی از جزئیات غذاها

اطلاعاتی از رژیم غذایی

قیمت

توصیه ها

غذاهای خاص رستوران

جدیدترین اخبار رستوران

اطلاعات تماس، ساعات کاری و موقعیت

شما موظف هستید که اطلاعات ساده و اساسی رو در مورد کار خودتون به مشتریان بدید. این اطلاعات میتونه شامل شماره تماس، پست الکترونیکی، فکس، ساعت کار رستوران، آدرس و … باشد. تمامی مشتریان دوست دارند قبل از سفارش غذا تصویر غذا را ببینند تا بدانند شبیه به همون غذایی هست که قبلا در جای دیگه سفارش دادند یا خیر! برای همین بهترین راه این است که آلبومی از تصاویر غذاها در سایت ایجاد کنیم! به همراه اینها خوب است که از فضای رستوران و همچنین مشتریان تصاویری را قرار بدیم.

سیستم رزرو

داشتن سیستم رزور الکترونیکی یکی از عناصر کلیدی رستوران هست! مشتریان دوست دارند از خونه ی خودشون و خیلی راحت برای هر روزی که میخوان جا رزرو کنند!

سفارشات آنلاین

ایجاد بخش مجزا برای دریافت سفارشان آنلاین میتونه به قدرتمند بودن سایت شما کمک چشم گیری کند! مشتریان می توانند منوی موجود در سایت را مشاهده کنند، با کلیک کردن بر روی چند دکمه غذای مورد نظر خودشون را سفارش بدن و منتظر تایید بشن. در طراحی سایت رستوران سیستم سفارش آنلاین به بخش فروش برمیگردد.

نقشه

در طراحی سایت رستوران باید این امکان را برای کاربران محیا کنید تا بتوانند مکان رستوران را به‌راحتی پیدا کنند. بهترین راه استفاده از افزونه google maps هست.

میزان رضایتمندی مشتریان

هر شخصی به رستوران ۵ ستاره علاقه منده! خیلی از افراد بهترین رستوران‌ها را انتخاب می‌کنند. با افزودن امکان ثبت رضایتمندی مشتریان به صورت ستاره دادن یا امتیاز دادن میتونیم وجه کاری خودمون را بالا ببریم. و خودمان هم با بررسی آنها احساس رضایت بیشتری از عملکرد خود داشته باشیم.

حوادث

در طراحی سایت رستوران بهتر است صفحه ای را برای حوادث داخلی و خارجی رستوران ایجاد کنیم. به عنوان مثال:

طراحی سایت رستوران

مراسم ها

اقدامات جدید

جلسات خاص

تقویم خوادث بهترین انتخاب برای این موضوع هست!

خبرنامه

با ثبت نام شدن مشتریان ایمیل آنها باید برای شما ثبت و جمع آوری شود تا بتوانند در مواقع ضروری برای ارسال مواردی از قبیل منوهای خاص و جدید، حوادث جدید و … اقدام کنید.

امکانات اضافی مخصوص فروش

دیگر امکاناتی که برای مشتریان باید موجود باشد اطلاعاتی است که عبارت است از : کوپن‌ها، کالاها و کارت‌های اعتباری و هدیه (گیفت کارت).

شما میتوانید نمونه کارهای گروه طراحی سایت را توسط این لینک مشاهده نموده و جهت طراحی یک سایت ایده‌آل با این مرکز ارتباط برقرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

3 + نه =

فهرست
WhatsApp
ارسال
مجموعه آی تی عصرمجازی آخرین اخبار و اطلاعات عصرمجازی را به صورت سریع دریافت نمایید
رد کردن
اجازه دادن به اعلان ها