برنامه‌ریزی راهبردی فرایندی است که سازمان طی آن، پس از مشخص‌کردن جایگاه فعلی، اهداف مطلوب خود در آینده را ترسیم و سپس منابع و راه‌های رسیدن به آن را سازمان‌دهی، کنترل و به روزرسانی می‌کند؛ به‌این ترتیب، توجه سازمان و کسب‌وکار بر بهینه‌کردن عملیات و هدفمندکردن خروجی‌هایی متمرکز می‌شود که می‌خواهد به دست آورد. به‌طور کلی تدوین استراتژی، شناسایی محدوده‌های منحصربه‌فرد کسب‌وکار و تعیین فعالیت هایی که نباید انجام داد را به صورت همزمان شامل می شود. کسب‌وکارها در راهبردهای رقابتی، با استفاده از توانمندی‌های خود و ایجاد بیشترین ارزش، خود را از رقبا متمایز می‌کنند و به سودآوری می‌رسند. امروزه بیشتر کسانی‌که به فضای وب وارد می‌شوند به مفاهیمی چون استراتژی و مدل کسب‌وکار و غیره توجهی نمی‌کنند و همین موضوع حضور آن‌ها را در فضای گسترده‌ی وب و نهایتا در فضای کسب و کار ناکارآمد می‌کند. موسسه IT عصر مجازی این مهم را درک نموده و با همکاری مجموعه EMBACenter خدمات مشاوره ای زیر را ارائه می نماید.

  • برنامه‌ریزی استراتژیک
  • ارزیابی تعالی سازمان و ارائه برنامه
  • تحلیل استراتژیک رفتار رقبا
  • مشاوره و پیاده سازی استاندارد رضایت و شکایت مشتریان
  • مشاوره و پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت
  • ارزیابی نظام عملکرد
فهرست