ارتباط با ما:

LinkedIn
Instagram

آمار بازدیدکنندگان

  • 1
  • 71
  • 265,003
  • دی ۲۷, ۱۳۹۹

نحوه ی کار با شبکه اجتماعی linked in

نحوه ی کار با شبکه اجتماعی linked in

پیش از یادگیری نحوه ی کار با شبکه اجتماعی linked in لازم است بدانیم لینکدین از لحاظ بازدید سومین شبکه اجتماعی محبوب در دنیا است. این شبکه اجتماعی تمرکز اساسی روی موضوعات مشاغل مختلف دارد. و کاربران آن قادرند تا توانایی‌های ارایه شده خود را با افراد حرفه‌ای شامل شرکای کسب و کار و یا کارمندان دیگر به اشتراک بگذارند. اگر شما صاحب تجارت خاصی در لینکدین هستید، می‌توانید از آن به ‌عنوان یک ابزار بازاریابی فوق‌العاده استفاده کنید.نحوه ی کار با شبکه اجتماعی linked in
سفارشی‌سازی URL پروفایل عمومی
حساب کاربری شخصی شما به‌ وسیله این کار حرفه‌ای به‌نظر می‌آید. و از این طریق اشتراک‌گذاری آن سریعتر انجام ‌می‌شود. در عوض اینکه یک میلیون شماره گیج‌کننده در پایان داشته باشید، پیشنهاد بهتر این است که از آدرس کوتاه و واضحی مشابه http://www.linkedin.com/in/myusername استفاده نمایید. با مراجعه به این لینک آدرس اینترنتی خود را تنظیم نمایید و آدرس نمایه عمومی‌تان را از قسمت راست صفحه تغییر دهید.
ایجاد امضای پروفایل برای وبلاگ یا وب‌سایت شخصی
اگر وب‌سایت یا وبلاگ شخصی دارید، می‌توانید پیشگاه شخصی خود در لینکدین را بهبود دهید. تا به رشد شبکه حرفه‌ای خود کمک نمایید. برای این کار باید امضایی را برای پروفایل خود اضافه کنید. لینکدین طرح‌های زیادی را برای ایجاد نشان در پروفایل دارد و می‌توانید از این‌ قسمت آن را تنظیم نمایید.
نمایش نمونه کار
لینکدین به شما اجازه می‌دهد تا رسانه‌های گوناگونی را مانند فیلم، تصویر، اسناد، لینک‌ها، خلاصه ارایه‌ها، موارد تحصیلی و تجربه‌های شخصی‌تان را در پروفایل خود قرار دهید. این مورد شما را قادر می‌سازد تا پروژه‌های مختلف و نمونه‌های ‌کاری خود را نمایش دهید و پروفایل لینکدین بهینه‌تری داشته‌باشید.
برای افزودن این موارد کافی است مراحل زیر را طی کنید:
اشاره‌گر را روی پروفایل ببرید و Edit Profile را انتخاب کنید.
برای افزودن نمونه دلخواه روی آیکون Add Media کلیک کنید.
اگر می‌خواهید رسانه‌ای را در پروفایل یا وب‌سایت خود نشان دهید تا به مطالب بیشتری با رجوع به سایت دسترسی داشته‌باشند، گزینه آپلود فایل را بزنید.
روی Save کلیک کنید. پس از این کار، بروزرسانی‌های لازم روی صفحه اصلی شبکه شما نمایان می‌شود.
امکان استفاده از جستجو‌های ذخیره‌شده
نحوه ی کار با شبکه اجتماعی linked in
لینکدین به کاربران اجاز می‌دهد تا ۱۰ مورد از جستجو‌ مشاغل و ۳ مورد از جستجوی افراد را ذخیره‌سازی نمایید. پس از انجام جستجو، کلیک روی گزینه Save در سمت راست بالای صفحه، به شما امکان ذخیره یک جستجو و اجرای مجدد آن در زمان دیگر را می‌دهد. شما می‌توانید یادآوری‌های مختلف را به صورت هفتگی یا ماهانه (علاوه بر جستجو‌های روزانه مشاغل) توسط ارسال ایمیل به کاربران جدید در شبکه یا مشاغل مربوط به معیارهای جستجویتان، انجام دهید.
یافتن کار از طریق آگهی‌های شغلی در لینکدین
نحوه ی کار با شبکه اجتماعی linked in
پس از تولید رزومه کاری خود به وسیله ابزار Resume Builder در لینکدین، می‌توانید زمینه‌های شغلی جدیدی را ایجاد کنید. لینکدین به شما اجازه می‌دهد تا مشاغل گوناگون را توسط کلمات کلیدی، عناوین، صنعت، مکان‌ها، شرکت، عملکرد، سطح تجربه و خیلی از موارد دیگر جستجو کنید. حتی این سرویس مشاغلی را که ممکن است به آن علاقه داشته‌ باشید براساس خلاصه‌ای از معیارهای کاری شما که می‌تواند مربوط به محل، اندازه شرکت و صنعت آن باشد، پیشنهاد می‌دهد.
برای مهارت‌های‌ خود تاییدیه بگیرید
نحوه ی کار با شبکه اجتماعی linked in
در سال ۲۰۱۲، لینکدین ویژگی را به نام تاییدیه (Endorsements) ارایه کرد، که کاربران را قادر می‌ساخت ارتباطات مهارت‌هایشان را در بخش مشخصات شخصی خود تایید و ذکر نمایند. سپس مهارت‌های انتخاب‌شده به همراه پروفایل آنها در بخش مربوطه به نمایش در می‌آمد.
با این حال، شما نمی‌توانید ارتباطات خود را برای کسانی که شما را به وسیله آن مهارت‌ها تایید می‌نمایند، تضمین کنید. اما به دلیل اینکه این کار برای مخاطبین لینکدین شما بسیار آسان انجام می‌گیرد، می‌توانید بسیاری از آن‌ها را که قادر به انجامشان هستید، پیدا کنید. تنها باید مطمین شوید که پروفایل شما کامل بوده و زمان کافی را برای لیست کردن مهارت‌ها صرف کرده‌اید. این مورد قطعا به افزایش اعتبار مشخصات شما کمک خواهد‌ کرد.

 

فهرست
WhatsApp
ارسال
مجموعه آی تی عصرمجازی آخرین اخبار و اطلاعات عصرمجازی را به صورت سریع دریافت نمایید
رد کردن
اجازه دادن به اعلان ها