طراحی اپلیکیشن موبایل (اپ من)

اپ من متولد شد

پیش‌ازاین طی چند مقاله پیرامون مزیت‌های سایت بحث کرده‌ایم و در مقام مقایسه وب‌سایت و اپلیکیشن را باهم مقایسه نموده‌ایم. “اپلیکیشن”!!! واژه‌ای آشنا و پرکاربرد در زندگی دیجیتالی ما گردیده است. در روز حداقل چندین بار با نام اپلیکیشن‌های مختلف برخورد می‌کنیم. اپلیکیشن ابزاری است که از آن برای معرفی محصول، برند، شرکت، اطلاع‌رسانی و تبلیغات و یا افزایش درآمد می‌توان استفاده کرد و طراحی اپلیکیشن یکی از دشوارترین کارها برای کسانی که دانش چندانی در این زمینه ندارند.

در راستای رفع نیاز مخاطبان به اپلیکیشن‌های اختصاصی و با درنظرگرفتن پارامترهای مهمی چون زمان و هزینه، تحقیق و توسعه‌ی مجموعه آی‌تی عصرمجازی در پی ارائه‌ی راهکاری پیرامون این موضوع بود و ثمره‌ی این تلاش‌ها تولد ”اَپ من” بود. پس از بررسی و انجام آزمون‌های پایلوت، ساخت نمونه‌ها و ارزیابی رقبا، امروز مفتخریم که سرویس ”اَپ من” را به شما معرفی کنیم. تولد اپ من به‌عنوان دستاوردی درخور و راهگشا برای مجموعه آی‌تی عصرمجازی و مخاطبان وفادار و دوست‌داشتنی ماست.

طراحی اپلیکیشن توسط سرویس اپ من با داشتن امکاناتی همچون قابلیت اتصال به سایت وردپرس و فروشگاه ووکامرس، خبرخوان، اخبار، ارسال نوتیفیکیشن، امکان ایجاد فروشگاه دیجیتال، فروش فایل، عضویت کاربران، گالری تصاویر، گالری موزیک، اتصال به درگاه بانک و پرداخت، قابلیت پرداخت درون برنامه‌ای، نقشه، آمار، تبلیغات در برنامه و … ابزاری کارآمد برای پیشبرد اهداف شماست. با اپ من می‌توانید امکاناتی وسیع را در قالب ابزاری ساده و با صرف حداقل هزینه و زمان در اختیار داشته باشید. ضمنا شما قابلیت دریافت خروجی فایل‌های اپلیکیشن متناسب با اندروید و یا آی‌اواس را دارید.

در اپ من می‌توانید انواع اپلیکیشن‌های خبری، فروشگاهی، اطلاع‌رسانی، آموزشی، خدماتی و… را طراحی کنید و با صرف اندک هزینه و زمان و بدون سروکله زدن با کدها و کتابخانه‌ها و مشکلات موجود در طراحی اپلیکیشن اندروید اپلیکیشن اختصاصی خود را طبق سلیقه شخصی‌تان طراحی کنید.

امید است بتوانیم هرچه بیشتر این توانایی را در جهت فراهم کردن شرایطی برای رسیدن به خواسته‌های بزرگ شما بکار گیریم و نردبانی باشیم برای پیشرفت شما.

هم‌اکنون به ما بپیوندید.

پست‌های مرتبط

فهرست
WhatsApp
ارسال
مجموعه آی تی عصرمجازی آخرین اخبار و اطلاعات عصرمجازی را به صورت سریع دریافت نمایید
رد کردن
اجازه دادن به اعلان ها