عکاسی صنعتی و تبلیغاتی

عکاسی صنعتی و تبلیغاتی بکی از اصول بازاریابی دیجیتال است. صاحبان كالا و خدمات برای نشان دادن محصولات در رسانه‌ها، نیاز به داشتن عکس‌هایی ظریف و دقیق دارند. علاوه بر آن نمایش محیط کار، ثبت مراحل و فرایند تولید، تجهیزات، تصاویر ماشین‌آلات و روند خط تولید و مستندسازی مراحل طی شده نه‌تنها به معرفی کامل‌تری در کنار محتوا می‌انجامد بلکه ترغیب و تشویق مشتری به خرید و استفاده از محصولات را در بردارد.
کاربرد تجهیزات مناسب، رعایت دقیق اصول عكاسی، سایه‌ها، زوایا، انعكاس نور و غیره از مواردی هستند كه یك عكس تبلیغاتی بی‌نقص را از سایر عکس‌ها متمایز می‌سازند.
مجموعه عصر مجازی به پشتوانه هنری هنرمندان عکاس خود، امکان عکاسی صنعتی و تبلیغاتی را برای تمامی مشتریان خود فراهم کرده است. این مجموعه خود را موظف می‌داند چنانچه شما با علم به این موضوع، جهت وب‌سایت خود به تهیه گالری تصاویر و محصولات نیاز داشته باشید، در کنار شما باشد.

خدمات این دپارتمان:

• عکس‌برداری صنعتی
• عکس‌برداری دکوراتیو، تزئینی
• عکس‌برداری فیگوراتیو، انسانی

عکاسی صنعتی و تبلیغاتی
تأثیر عکاسی بر برند و افزایش فروش

عکس یکی از مهم‌ترین عناصر بصری و یکی از عناصر اساسی و مهم در طراحی گرافیک به شمار می‌آید.
تولیدکنندگان محتوا به‌خوبی می‌دانند که محتوای خوب از عکس خوب شروع می‌شود. قرار دادن عکس مناسب و باکیفیت در محتوای متنی و وبلاگ‌ها بازخورد بهتری را ایجاد می‌کند.
درج تصاویر در محتوا باعث افزایش احتمال خوانده شدن محتوا خواهد شد؛ بنابراین تأثیر عکاسی صنعتی و تبلیغاتی در برندسازی و افزایش فروش غیرقابل‌انکار است.
عکس‌ها از عوامل تأثیرگذار بر ذهن مخاطب و ترغیب او به خرید محصولات است، بنابراین هنگام انتخاب عکس برای تبلیغات می‌بایست توجه خاصی به آن شود.
عکس خوب، عکسی است که هدف و مضمون موردنظر را به بهترین شکل نشان دهد. در دنیای تبلیغات، عکس‌هایی وجود دارد که موجب شهرت و افزایش فروش شرکت‌ها و برندها شده است.
یک عکس خوب تبلیغاتی، موجب برانگیخته شدن احساسات مخاطبان می‌شود و احساساتی مانند هیجان، ترس، علاقه، شورونشاط، آرامش، خشم را در مخاطب ایجاد می‌کند پس باید پیش از گرفتن عکس از اهداف تبلیغات و خواسته مشتریان مطلع شوید چراکه برای گرفتن یک عکس تبلیغاتی، سوژه عکس شما محصول نیست بلکه مزایایی است که مشتری به دنبال آن است و دانستن این نکات باعث خروجی بهتر خواهد شد.
عکس صنعتی و تبلیغاتی حرفه‌ای باکیفیت و هوشمندانه نشان از حرفه‌ای بودن برند، متمایز شدن برند، دیده شدن و جلب مخاطب، کاهش هزینه‌ها و به‌طورکلی افزایش بازدهی تبلیغات می‌گردد.

تأثیرات عکس‌های صنعتی و تبلیغاتی بر مخاطبان

احساسات و عواطف می‌توانند تأثیر آنی و قدرتمندی بر روند تصمیم‌گیری مشتریان داشته باشد. آمارها نشان داده است که حدود ۷۰ درصد از افراد، هنگامی تصمیم به خرید یک محصول می‌گیرند که عکس واضح و کامل از یک محصول را رؤیت کنند.
مخاطبان می‌خواهند ببینند دقیقاً چه می‌فروشید تا بررسی کنند که آیا محصول مطابق با نیاز آن‌ها هست یا نه. عکس واضح و از زوایای مختلف از یک محصول باعث جلب اعتماد مشتری نسبت به کیفیت محصول می‌شود و به آنان کمک می‌کند که تصمیمات آگاهانه بگیرند.
جذابیت عکس محصولات در ذهن مخاطب باعث می‌شود محصولات شما در بین رقبا ارزش بیشتری پیدا کند و درنهایت موجب هدایت مشتریان به قیف فروش و افزایش فروش محصولات شود.

تأثیر عکس صنعتی و تبلیغاتی در شبکه‌های اجتماعی

در دیجیتال مارکتینگ، عکس‌ها زبان بصری برای برقراری ارتباط بین برند و مشتریان است. تأثیر عکس‌ها در شبکه‌های اجتماعی به‌قدری زیاد است که اپلیکیشن‌ها و سایت‌های زیادی مخصوص عکس و برمبنای آن طراحی‌شده‌اند مثل اینستاگرام که عکس محور است و همین امر باعث افزایش جلب کاربران زیادی شده است.
بسیاری از کسب‌وکارها با قرار دادن عکس محصولات و خدمات خود در شبکه‌های اجتماعی به تبلیغ و معرفی برند و محصولات خود پرداخته‌اند.
با قرار دادن عکس‌های باکیفیت و منحصربه‌فرد می‌توانید بازدیدکنندگان زیادی را به شبکه اجتماعی خود جذب کنید و آن‌قدر با مخاطب خود رابطه خوب برقرار کنید که مخاطب آن را اشتراک بگذارد. به اشتراک گذاشتن عکس توسط مخاطبان باعث معرفی برند و محصول شما به سایر کاربران بدون هزینه اضافه می‌گردد.

علت سرمایه‌گذاری کسب‌وکارها در حوزه عکاسی

پایه و اساس تبلیغات، المان‌های بصری هستند که موجب افزایش آگاهی نسبت به برند و افزایش فروش می‌گردد. جلوه‌های بصری مثل عکس، رنگ، المان‌ها و … به نسبت محتوای متنی در زمان کمتری پیام برند و تبلیغات را به مشتری منتقل می‌کند.

بسیاری از صاحبان کسب‌وکارها برای موفقیت کمپین‌ها هزینه‌های زیادی را صرف چاپ و پخش می‌کنند اما هزینه برای عکاسی را امری بیهوده می‌دانند، درحالی‌که عکس‌ها به ایجاد مزیت رقابتی و ماندن در عرصه رقابت کمک زیادی می‌کند.

فهرست
WhatsApp
ارسال
مجموعه آی تی عصرمجازی آخرین اخبار و اطلاعات عصرمجازی را به صورت سریع دریافت نمایید
رد کردن
اجازه دادن به اعلان ها