اس ام‌اس مارکتینگ در عصرمجازی

اس ام اس مارکتینگیکی از ابزارهای قدرتمند برای جذب و نگهداری مشتری و ایجاد یک رابطه پایدار با او و ارائه خدمات بهتر به مشتریان سامانه پیامک است. ما در عصرمجازی، یکی از بهترین سامانه‌های پیامک با امکانات بسیار گسترده را داریم.

در مجموعه تمام خدمت دیجیتال عصر مجازی:

می‌توانید یک پنل اختصاصی داشته باشید همچنین ارسال پیامک خود را به ما بسپارید.

اس ام‌اس مارکتینگ

شاید بتوان به جرات گفت که پیامک یکی از قدرتمندترین ابزارهای بازاریابی و تبلیغات است. شاید تصور می‌کنید بازاریابی پیامکی دیگر مثل قبل مؤثر و کارا نیست اما واقعیت متفاوت است. پیامک نه‌تنها جایگاه خود را حفظ کرده است بلکه در دنیای امروز که امکانات زیادی برای ارتباط با مخاطبان وجود دارد همچون شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها، کارایی و تأثیر بیشتری دارد. در اکثر مواقع این ابزار مؤثر به‌عنوان یک شریک توانمند در کنار سایر ابزارهای دیجیتال مارکتینگ حضور دارد و نمی‌توان آن را نادیده گرفت. پیامک یک ابزار عالی برای ارتباط سریع و مؤثر با مخاطبان است و هیچ ابزار ارتباطی دیگری نیست که به‌اندازه پیامک خوانده شود. اس ام‌اس مارکتینگ به علت افزایش استفاده کاربران از تلفن‌های همراه به یکی از اثربخش‌ترین روش‌های جذب مخاطب تبدیل‌شده است. استفاده اس ام‌اس مارکتینگ یک فرصت بسیار خوب برای بازاریابی و تبلیغات است. پژوهش روانشناسان و پژوهشگران بریتانیایی نشان می‌دهد که مصرف‌کنندگان دو برابر بیشتر از زمانی که تصور می‌کنند، روی موبایل‌هایشان وقت صرف می‌کنند. تخمین زده‌شده است که کاربران، موبایل خود را در طول روز ۲۶۱۷ بار لمس می‌کنند، این نشان می‌دهد هدف قرار دادن مصرف‌کنندگان موبایل می‌تواند مستقیم‌ترین روش مارکتینگ باشد. مطالعه‌ای توسط OneReach  نشان داده است که ۸۵% از دانشجویان و دانش آموزان اس ام‌اس را به‌عنوان یک گزینه خدمات مشتری ترجیح می‌دهند. نرخ بالا در میان این مخاطبین جوان نشان می‌دهد که اثرگذاری اس ام‌اس مارکتینگ به‌احتمال‌زیاد به رشد بیشتر ادامه خواهد داد.

نرخ تبدیل مشتریان بالفعل به مشتریان جدید بسیار زیاد است و پیامک این امکان را می‌دهد که بتوانید به‌راحتی مشتریان را ردیابی کنید و از طریق گوگل آنالیتیکس می‌توان نرخ کلیک هر اس ام‌اس ارسالی را مشاهده کرد.

پنل اختصاصی پیامک

 مزایای SMS مارکتینگ

  • ارسال فوری پیام به مشتری
  • تحویل و مشاهده سریع پیام
  • دریافت بازخورد سریع از سمت مشتری
  • کاهش هزینه‌ها
  • مقرون‌به‌صرفه بودن تبلیغات پیامکی
  • سریع بودن تبلیغات و اطلاع‌رسانی‌ها
  • دسترسی آسان به مشتری
  • بازدهی بالا
  • ایجاد ارتباط پایدار با مشتریان
  • ایجاد ارتباط صمیمی و دوسویه با مشتریان
  • نرخ تبدیل بالای مشتری بالقوه به مشتری واقعی
  • سازگاری با انواع گوشی‌های همراه
  • دوستدار محیط‌زیست
  • امکان هدایت مشتری به وب‌سایت یا شبکه‌های اجتماعی با قرار دادن لینک‌های کوتاه
  • امکان شخصی‌سازی مشتریان هدف

یک پیامک خوب چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

داشتن محتوای جذاب پیامک برای رسیدن به اهداف بازاریابی پیامکی اهمیت بسیاری دارد. مشتریان هدف تبلیغات شما را خواهند دید اما موضوع اصلی که باعث تأثیرگذاری و بازدهی تبلیغات می‌شود مستقیماً درگرو محتوای پیامک است.

متن پیامک بسته به سلیقه‌ی افراد می‌تواند برای یک نفر جذاب و برای دیگری خسته‌کننده باشد؛ بنابراین نمی‌توان این ترفند را به‌صورت متن و نگارش کلمات مطرح کرد اما می‌توان در نوشتن متن مواردی را رعایت کرد که ما را به اهدافمان نزدیک‌تر کند.

  • هدف خود را از ارسال پیامک بدانید.

هر تبلیغاتی باید بک هدف خاص داشته باشد و محتوای تبلیغات باید مفهوم هدف شما را منتقل کند به‌گونه‌ای که اگر قصد افزایش فروش و درآمد از طریق پیامک دارید باید محتوای شما به‌گونه‌ای باشد که برای مخاطبانتان ایجاد انگیزه کند و آن‌ها را به ثبت سفارش خرید تحریک کند.

  • محتوا باید کوتاه و مختصر باشد.

طولانی بودن متن پیامک نه‌تنها باعث افزایش هزینه شما خواهد گردید بلکه میزان خواندن آن را کاهش خواهد داد. اگر نیاز است مطالب متفاوتی را از طریق پیامک برای مخاطبانتان ارسال کنید بهتر است بجای محتوای طولانی، دفعات ارسال پیامک را افزایش دهید. این نکته را هرگز فراموش نکنید که متن‌های تبلیغاتی کوتاه بیشتر به یاد خواهد ماند.

  • از محتوای مبهم بپرهیزید.

پیامک هرچقدر شفاف‌تر باشد جذابیت بیشتری دارد و بازدهی بالاتری دارد. تیترهای کوتاه و ناقص و عجیب غریب به جلب‌توجه مخاطبان کمکی نخواهد کرد. بهتر است محتوا به‌سادگی هدف شما را بیان کند.

به‌طور مثال یک آرایشگر قصد دارد جشنواره تخفیفاتش را اطلاع‌رسانی کند. احتمالاً محتوای (تخفیفات باورنکردنی) برای اطلاع‌رسانی جشنواره‌ها را در متن‌های پیامک و بنرها دیده‌اید. علت استفاده از این محتوا این است که توجه مخاطب جلب شود و با آرایشگاه تماس بگیرد؛ اما نکته جالب این است که این جمله و جمله‌های مشابه برای ایجاد ارتباط مناسب نیست و مثل اسمشان باورنکردنی هستند. تجربه ثابت کرده است استفاده از عبارات شفاف و اعداد مثل (۵ الی ۵۰ درصد تخفیف) می‌توانند تأثیر بیشتری بر مخاطب بگذارند و احتمالاً مخاطب با خواندن این نوع پیامک برای سؤالات بیشتر با آرایشگاه تماس خواهد گرفت و آرایشگر می‌تواند از طریق تلفن و پاسخگویی به سؤالات مخاطب بازاریابی بهتری انجام دهد

  • در نوشتن پیامک دقت کنید

هر پیامک شامل سه قسمت است عنوان پیامک، بدنه پیامک و لینک‌های ارتباطی و اطلاعات تماس. هر محتوایی برای اینکه به‌طور کامل خوانده شود و موردتوجه مخاطب قرار گیرد ارتباط مستقیمی با نحوه شروع آن دارد. فراموش نکنید ممکن است مخاطب فرصت خواندن کامل محتوای شما را نداشته باشد پس بهتر است در محتوای پیامک موضوعات مهم و متناسب باهدف شما به‌صورت مختصر بیان کنید. در پایان پیامک بهتر است اسم مجموعه و راه‌های ارتباطی نوشته شود که مخاطب بداند با پیام کدام برند روبرو است و چگونه می‌تواند ارتباط برقرار کند.

سامانه پنل پیامک در عصر مجازی

سامانه پیام کوتاه یک نرم‌افزار است که از طریق بستر وب و یک دستگاه هوشمند همچون کامپیوتر، موبایل یا تبلت در دسترس خواهد بود. این سامانه، به هیچ‌گونه سخت‌افزار نیاز ندارد و همچنین قابلیت ارسال و دریافت پیامک (sms) را دارد. امکانات متنوع این سامانه، جهت ارسال پیامک بسیار کاربردی و موردنیاز کسب‌وکارهای مختلف می‌باشد.

امکانات و ویژگی‌های پنل پیامک:

  • یکی از قابلیت‌های مهم این پنل واگذاری پنل شخصی برای همکاران، بازاریابان است و همچنین شرکت‌هایی که تمایل به فروش پنل پیامک دارند می‌توانند پنل مدیریتی این سامانه را از شرکت عصرمجازی تهیه نمایند.
  • قابلیت ارسال و دریافت پیامک و تبدیل پیامک متنی به پیام صوتی از قابلیت‌های ارزشمند این پنل می‌باشد.
  • این سامانه امکان ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه از طریق بانک شماره‌های معتبر بر اساس کد پستی، منطقه هدف، استان و شهر و انواع اپراتورها را دارد.
  • امکان خدماتی کردن خط برای ارسال پیام‌ها حتی برای شماره‌هایی که پیامک تبلیغاتی خود را مسدود کرده‌اند از امکانات این سامانه پیام کوتاه است.
  • امکان ایجاد ارتباط پنل پیامک با نرم‌افزارهای کاربردی و تخصصی شما مثل نرم‌افزار انبار و حسابداری.
  • میز کار شکیل و کاربردی که امکان استفاده آسان از سامانه پیامک را برای هر شخصی فراهم می‌کند.
  • یکی از نگرانی‌های مشتریان اس ام‌اس مارکتینگ آن است که در صورت ارسال نشدن پیامک آیا هزینه بازگشت داده می‌شود؟ این امکان در سامانه پیامک عصرمجازی فراهم‌شده است.
  • و سایر قابلیت‌هایی که به شما کمک می‌کند به‌راحتی به هدف خود برای برقراری ارتباط با مخاطبین خود برسید.

برای مشاهده امکانات بیشتر سامانه پیامک عصرمجازی، پکیج‌های فروش و ثبت درخواست خود اینجا کلیک کنید.

فهرست