sms مارکتینگ

SMS مارکتینگ

sms مارکتینگ یکی از ابزارهای قدرتمند برای جذب و نگهداری مخاطبان و ایجاد یک رابطه پایدار با مخاطب و ارائه خدمات بهتر به آن‌ها است.

پیامک یک ابزار عالی برای ارتباط سریع و مؤثر با مخاطبان است و هیچ ابزار ارتباطی دیگری نیست که به‌اندازه پیامک خوانده شود.
sms مارکتینگ به علت افزایش استفاده کاربران از تلفن‌های همراه به یکی از اثربخش‌ترین روش‌های جذب مخاطب تبدیل‌شده است.

مجموعه عصر مجازی، پنل پیامک اختصاصی که دارای امکانات گسترده‌ای می‌باشدرا برای تمامی مشتریان خود در نظر گرفته است.

sms مارکتینگ چیست؟

شاید بتوان به جرات گفت که پیامک یکی از قدرتمندترین ابزارهای بازاریابی و تبلیغات است.
شاید تصور می‌کنید بازاریابی پیامکی دیگر مثل قبل مؤثر و کارا نیست اما واقعیت متفاوت است. پیامک نه‌تنها جایگاه خود را حفظ کرده است بلکه در دنیای امروز که امکانات زیادی برای ارتباط با مخاطبان وجود دارد همچون شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها، کارایی و تأثیر بیشتری دارد.
در اکثر مواقع این ابزار مؤثر به‌عنوان یک شریک توانمند در کنار سایر ابزارهای دیجیتال مارکتینگ حضور دارد و نمی‌توان آن را نادیده گرفت.
استفاده از اس ام ‌اس مارکتینگ یک فرصت بسیار خوب برای بازاریابی و تبلیغات است.
پژوهش روانشناسان و پژوهشگران بریتانیایی نشان می‌دهد که مصرف‌کنندگان دو برابر بیشتر از زمانی که تصور می‌کنند، روی موبایل‌هایشان وقت صرف می‌کنند.
تخمین زده‌شده است که کاربران، موبایل خود را در طول روز ۲۶۱۷ بار لمس می‌کنند، این نشان می‌دهد هدف قرار دادن مصرف‌کنندگان موبایل می‌تواند مستقیم‌ترین روش مارکتینگ باشد.
مطالعه‌ای توسط OneReach نشان داده است که ۸۵% از دانشجویان و دانش آموزان sms را به‌عنوان یک گزینه خدمات مشتری ترجیح می‌دهند. نرخ بالا در میان این مخاطبین جوان نشان می‌دهد که اثرگذاری اس ام‌اس مارکتینگ به‌احتمال‌زیاد به رشد بیشتر ادامه خواهد داد.
نرخ تبدیل مشتریان بالفعل به مشتریان جدید بسیار زیاد است و پیامک این امکان را می‌دهد که بتوانید به‌راحتی مشتریان را ردیابی کنید و از طریق گوگل آنالیتیکس می‌توان نرخ کلیک هر SMS ارسالی را مشاهده کرد.

SMS مارکتینگ

 مزایای sms مارکتینگ :

  • ارسال فوری پیام به مشتری
  • تحویل و مشاهده سریع پیام
  • دریافت بازخورد سریع از سمت مشتری
  • کاهش هزینه‌ها
  • مقرون‌به‌صرفه بودن تبلیغات پیامکی
  • سریع بودن تبلیغات و اطلاع‌رسانی‌ها
  • دسترسی آسان به مشتری
  • بازدهی بالا
  • ایجاد ارتباط پایدار با مشتریان
  • ایجاد ارتباط صمیمی و دوسویه با مشتریان
  • نرخ تبدیل بالای مشتری بالقوه به مشتری واقعی
  • سازگاری با انواع گوشی‌های همراه
  • دوستدار محیط‌زیست
  • امکان هدایت مشتری به وب‌سایت یا شبکه‌های اجتماعی با قرار دادن لینک‌های کوتاه
  • امکان شخصی‌سازی مشتریان هدف

متخصصین عصر مجازی آماده ارائه مشاوره رایگان در این زمینه می‌باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در عصر مجازی تماس حاصل فرمایید.

فهرست