سئو (SEO)
یکی از فعالیتهای مجموعه عصر مجازی خدمات بهینهسازی وبسایت برای موتورهای جستجو، سئو (SEO) میباشد.
امروزه کسبوکارها نیاز به بهتر دیده شدن در دنیای دیجیتال دارند. کسب و حفظ جایگاه بالا در موتورهای جستجو بهویژه گوگل از نیازهای تبلیغاتی شرکتها محسوب میشود و ما افتخار آن راداریم که این خدمات را در ابعاد مختلف برای کلیه کسبوکارها ارائه دهیم.
فعالیتهای مستمر و یکپارچه جهت بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو از مهمترین خدمات بهینهسازی وبسایت برای موتورهای جستجو در شرکت عصر مجازی میباشد که متخصصین ما در واحد طراحی وبسایت، خدمات سئو را بهصورت کاملاً تخصصی انجام میدهند.
ما بهینهسازی وبسایت در موتورهای جستجو، برطرف نمودن مشکلات فنی سایت، تولید و مدیریت محتوا ، فعالیت در شبکههای مجازی را در دستور کار خود قرار دادهایم تا کسبوکارها به اهداف خود و موفقیت دست یابند.
تأثیر سئو وبسایت در کسبوکارها
SEO (سئو) مخفف عبارت Search Engine Optimization به معنی بهینهسازی موتورهای جستجو است. هدف موتورهای جستجو تأمین بهترین خدمات برای کاربران است.
برای کسبوکارهایی که بهتازگی شروع به طراحی وبسایت برای معرفی محصولات و خدمات و برندسازی کردهاند، بهینهسازی وبسایت برای موتورهای جستجو (سئو) کمی حساستر و از اهمیت بیشتری برخوردار است.
این کسبوکارها نیاز دارند که وبسایت خود را در معرض دید قرار دهند چراکه بیتوجهی به آن باعث میشود رقبا در بالای نتایج جستجو قرار گیرند و نام کسبوکار تازهوارد به فضای آنلاین در پایین نام رقبا دیده شود.
اهمیت سئو در کسبوکارها
– طراحی وبسایت مناسب و سئو نرخ تبدیل را بهینه میکند.
– طراحی وبسایت مناسب و سئو، ترافیک طبیعی سایت را افزایش میدهد.
– سئو تعداد بازخوردهای مناسب را افزایش میدهد.
– سئو با چگونگی خرید و جستوجوی افراد هماهنگ میشود.
– تولید محتوا و سئو درآمد شمارا افزایش میدهد.
– سئو باعث میشود از بودجهی بازاریابی بیشترین بهرهوری را دارا باشید.
سئو شامل چه بخشهایی میشود؟
شیوههای مختلفی وجود دارد که اگر شما آنها را در تقویت سئو وبسایت خود به کار ببرید، گوگل به سایت شما اعتماد خواهد کرد و در نتایج جستجو وبسایت شمارا در صفحه اول قرار خواهد داد.
● کلمات کلیدی
کلمات کلیدی شاید یکی از مهمترین تاکتیکهای سئو باشد که در تقویت و بهبود سئو وبسایت باید به آن توجه کرد. هنگامیکه مشتری به محصول یا خدماتی نیاز داشته باشد کلمات کلیدی مرتبط با آن را جستجو میکند که در اکثر مواقع وبسایتهایی که در صفحه اول گوگل قرار میگیرند، شانس بیشتری برای بهتر دیده شدن دارند.
● بهینهسازی صفحات
بهینهسازی صفحات مربوط به محتوای داخلی وبسایت، ساختار، طراحی و سرعت بارگذاری آن خواهد بود که تأثیر بسیاری بر سئو سایت خواهد گذاشت.
تقسیمبندی پاراگرافها، نشانهگذاریها همچون ویرگول و نقطه، تصاویر، استفاده از هدرها، برچسبگذاریها و … بهصورت مناسب باعث بهینهسازی و تقویت سئو خواهد شد.
این برچسبها به جستجو کنندگان و کاربران میگوید صفحه شما در مورد چیست. گوگل فقط بین ۵۰ تا ۶۰ کاراکتر را در برچسبها نمایش میدهد، بنابراین مهم است که توضیحات را کوتاه، قانعکننده و مرتبط نگهدارید.
● معرفی کردن وبسایت به گوگل
معرفی کردن وبسایت به گوگل باعث میشود در نتایج جستجو بیشتر دیده شوید. برای اینکه گوگل وبسایت شمارا بشناسد باید نقشه وبسایت خود را روی کنسول گوگل که قبلاً به آن وب مستر میگفتند قرار دهید. نقشه سایت به بازدیدکنندگان کمک میکند که با کمترین کلیک به هدف خود در وبسایت شما دست یابند.
● صفحات واکنش گرا یا ریسپانسیو
● صفحات واکنش گرا یا ریسپانسیو، تجربه بهتری را برای کاربران ایجاد میکند و گوگل به وبسایتهایی که در تلاش هستند تا بهترین تجربه کاربری را ارائه دهد رتبه بهتری میدهد. از سال ۲۰۱۵ ترافیک ارگانیک وبسایت بیش از ۴۰% از طریق تلفن همراه افزایش یافت در نتیجه صفحات ریسپانسیو به تقویت سئو کمک شایانی کرده است.
● تولید محتوا مناسب و بروز نگهداشتن آن
تولید محتوا مناسب و بروز نگهداشتن آن، یکی از بهترین شاخصههای مربوط به سایت است. محتوای مناسب بر روی سئو وبسایت تأثیر مثبت خواهد گذاشت. بروز نگهداشتن محتوای سایت یک ضرورت مطلق است که باعث جذب مشتری میشود.