سامانه مدیریت پروژه و مشتری مداری لیدر
مدیریت و نظارت بر پروژهها و کارمندان و ارتباط با مشتریان، شناخت جامعه هدف و وفادار کردن مشتریان در هر مجموعهای اهمیت بسیاری دارد و از عوامل حیات، رشد و پیشرفت آن مجموعه خواهد بود.
تیم متخصص مجموعه عصرمجازی اقدام به تولید سامانه مدیریت پروژه و مشتری مداری نمود و موفق به تولید یکی از تأثیرگذارترین و کاربرپسندترین سامانههای مدیریت (CRM) گردیده که توانسته گامی مؤثر در کاهش فشارهای مدیران بردارد. این سامانه حاصل تحقیق و تحلیل پروسههای فروش و بازاریابی، برنامهریزی و مدیریت پروژه و همچنین الگوبرداری از سامانههای حرفهای خارجی است. ما افتخار ارائه سامانه جامع و کارآمد مدیریت پروژه و مشتری مداری لیدر را داریم.
تیم متخصص مجموعه عصرمجازی اقدام به تولید سامانه مدیریت پروژه و مشتری مداری نمود و موفق به تولید یکی از تأثیرگذارترین و کاربرپسندترین سامانههای مدیریت (CRM) گردیده که توانسته گامی مؤثر در کاهش فشارهای مدیران بردارد. این سامانه حاصل تحقیق و تحلیل پروسههای فروش و بازاریابی، برنامهریزی و مدیریت پروژه و همچنین الگوبرداری از سامانههای حرفهای خارجی است. ما افتخار ارائه سامانه جامع و کارآمد مدیریت پروژه و مشتری مداری لیدر را داریم.
آپشنهای مهم سامانه مدیریت پروژه و مشتری مداری
- داشبورد مدیریت
- مدیریت پروژه
- مدیریت مشتریان
- پایگاه دانش
- بایگانی قراردادها و مدارک
- ثبت فاکتور و پیش فاکتور و هزینهها
مدیریت پروژه و ارتباط با مشتری
مدیریت پروژه و ارتباط با مشتری یک مفهوم یا استراتژی دقیق جهت مدیریت پروژهها و عملکرد کارکنان و همچنین تقویت روابط با مشتریان و در عینحال کاهش هزینه و افزایش بهرهوری و سودآوری کسبوکار است. طی سالهای اخیر ارتباط با مشتری به یکی از دغدغههای اصلی مدیران کسبوکار تبدیلشده است. عواملی همچون افزایش رقابت در فضای کسبوکار، کاهش فاصله کیفی بین محصولات شرکتهای مختلف، افزایش کانالهای ارتباطی کسبوکارها با مشتریان و نیاز هماهنگی بهتر بین این کانالها، ارتباط بهتر با مشتریان بهوسیله شبکههای اجتماعی که بتوانند بهوسیله آن حرفشان را به گوش مدیران برسانند باعث افزایش اهمیت مدیریت ارتباط با مشتریان شده است. هر کسبوکاری جهت تقویت ثبات خود در بازارهای رقابتی، بر روابط بلندمدت با مشتریان تأکید دارد. تمام ارتباطات به سمت یکی از اعضای بازار هدفتان باید هماهنگی داشته باشند و یک پیام واحد ارائه دهند. اگر با یکدیگر هماهنگی نداشته باشند، پیامهای ارسالی از طریق روشهای مختلف ارتباطی بیاثر خواهند بود و حتی ممکن است یکدیگر را خنثی کنند.
سامانه مدیریت پروژه و ارتباط با مشتری، ابزاری است که به کسبوکارهای کوچک و بزرگ این امکان را میدهد که بر روی پروژهها و روابط مرتبط با مخاطبان تمرکز کنند و ابزاری است برای تسهیل در اجرای استراتژیهای سازمان. این ابزار استراتژی کسبوکار شمارا درزمینهٔ مشتری محور بودن شکل میدهد و کمک میکند که کسبوکارها با مشتریان خود در تعامل باشند و موجب رضایت، وفادار و سودآوری آنان گردد و مشتریان جدید را جذب نماید. یکی از مهمترین ویژگیهای سامانه مدیریت پروژه تعیین هدف و فرایند برای رسیدن به هدف تعیینشده است، این در حالی است که این سامانه امکان مدیریت و کنترل پروژههای اجراشده برای سازمان فراهم میکند.
مزایای سامانه مدیریت پروژه و مشتری مداری لیدر
- تعیین اهداف سازمان و تعریف فرآیند و پروژههای لازم برای تحقق آن اهداف
- کلیه وظایف کارکنان را مشاهده کنید، برای آنان وظیفه جدید تعریف کنید و از هر جا میزان عملکرد آنان را ببینید و راندمان بخشهای سازمان را بررسی نمایید.
- میزان پیشرفت فعالیتهای محوله بهصورت خودکار محاسبه میشود.
- مدیران در هر سطحی میتوانند عملکرد کارمندان خود را مشاهده کنند و گزارشهایی همچون میزان وظایف محوله، میزان تأخیر در انجام وظایف، هزینههای مربوط به کارکرد عادی و یا اضافهکاری افراد و مواردی ازایندست را بررسی نمایند.
- در سازمانهایی که واحدهای مختلف در آنها پراکندگی جغرافیایی دارند، مدیران میتوانند بهراحتی گزارشها و پیشرفت واحدهای مختلف را مشاهده نمایند.
- با استفاده از سامانه مدیریت پروژه و مشتری مداری، هزینههای هر پروژه برآورد میشود و امکان بررسی و مدیریت منابع موردنیاز فراهم میشود. با این امکانات یک مدیر سازمان یا پروژه بدون هیچ سردرگمی میتواند به هر منبعی بهاندازه ظرفیت آن منبع کار تخصیص بدهد و بهاینترتیب هزینههای مربوط به منابع اضافی و یا بیکاری منابع به حداقل میرسد.
- سامانه مدیریت پروژه و مشتری مداری این امکان را فراهم میکند که پروژهها را برنامهریزی، مدیریت و کنترل نمایید و با اجرای آن میزان پیشرفت اهداف کلان در سازمان بررسی شود، مدارک و مستندات مربوط به پروژه به بهترین نحو ساماندهی و ذخیره شود، فعالیتهای کارکنان سازمان بهدقت ثبت شود و کارمندان دیده شوند. انواع گزارشها را از پیشرفت آنهاو عملکردشان بگیرید و درنهایت اطلاعات هر پروژه را برای پروژههای مشابهی که در آینده اجرا خواهد شد ذخیره کرده و از اطلاعات آنها استفاده شود.
- سامانه مدیریت پروژه و مشتری مداری ارتباطات داخل سازمان را تسریع میکند و تعاملات و ارتباطات خارج سازمان را بهبود میبخشد.
- سامانه مدیریت پروژه و مشتری مداری امکان دسترسی سریع به قراردادها را فراهم میکند.
- سامانه مدیریت پروژه و مشتری مداری چشمانداز جدیدی برای تأمینکنندگان و مشتریان ایجاد میکند تا تجارت را تحت روابط قابل پیشبینی، با برآورده ساختن نیازهای متقابل خریدوفروش حفظ کنند.
- توانایی سازمان را در جذب و حفظ مشتری بهبود میبخشد.
- سامانه مدیریت پروژه و مشتری مداری دسترسی به اطلاعات مشتریان بالقوه (سرنخها) و مشتریان بالفعل را از هر بخش سازمان فراهم مینماید.
- سامانه مدیریت پروژه و مشتری مداری برای ساخت ارتباط با یک مشتری چهار عمل شناسایی مشتریان و درک عمیق از آنان، تمییز مشتریان از جهت میزان ارزشی که تولید میکنند، تعامل با مشتریان و شخصیسازی ارتباط و پیشنهاد به هر مشتری برای حصول اطمینان از اینکه انتظارات آنان برآورده شود را فراهم میکند.
- خدماترسانی به مشتریان را بهبود میبخشد و این امکان را فراهم میکند که پیشینه هر مشتری در دسترس قرار گیرد
- سامانه مدیریت پروژه و مشتری مداری این امکان را فراهم میکند که بتوان تصمیمات بهتر برای ارائه خدمات اتخاذ نمود.
- پایگاه دانش در سامانه مدیریت پروژه و مشتری مداری، امکان دسترسی آسان به آموزشها و فرمها و قوانین سازمان را فراهم میکند.
هماکنون میتوانید جهت کسب مشاوره رایگان با متخصصین عصرمجازی تماس حاصل فرمایید و کیفیت مدیریت و ارتباطات خود را ارتقا دهید.