ارتباط با ما:

LinkedIn
Instagram

آمار بازدیدکنندگان

  • 5
  • 54
  • 265,066
  • دی ۲۷, ۱۳۹۹

چرا سئو مهم است؟

سئو شامل چه بخش‌هایی می‌شود؟

شیوه‌های مختلفی وجود دارد که اگر شما آن‌ها را در تقویت سئو وب سایت خود به کار ببرید، گوگل به سایت شما اعتماد خواهد کرد و در نتایج جستجو وب سایت شمارا در صفحه اول قرار خواهد داد.

کلمات کلیدی شاید یکی از مهم‌ترین تاکتیک‌های سئو باشد که در تقویت و بهبود سئو وب سایت باید به آن توجه کرد. هنگامی‌که مشتری به محصول یا خدماتی نیاز داشته باشد کلمات کلیدی مرتبط با آن را جستجو می‌کند که در اکثر مواقع وب سایت‌هایی که در صفحه اول گوگل قرار می‌گیرند، شانس بیشتری برای بهتر دیده شدن دارند. دیده شدن بیشتری خواهند داشت.

بهینه سازی صفحات مربوط به محتوای داخلی وب سایت، ساختار، طراحی و سرعت بارگذاری آن خواهد بود که تأثیر بسیاری بر سئو سایت خواهد گذاشت.

تقسیم‌بندی پاراگراف‌ها، نشانه‌گذاری‌ها همچون ویرگول و نقطه، تصاویر، استفاده از هدرها، برچسب‌گذاری‌ها و … به‌صورت مناسب باعث بهینه سازی و تقویت سئو خواهد شد.

این برچسب‌ها به جستجو کنندگان و کاربران می‌گوید صفحه شما در مورد چیست. گوگل فقط بین ۵۰ تا ۶۰ کاراکتر را در برچسب‌ها نمایش می‌دهد، بنابراین مهم است که توضیحات را کوتاه، قانع‌کننده و مرتبط نگه‌دارید.

معرفی کردن وب سایت به گوگل باعث می‌شود در نتایج جستجو بیشتر دیده شوید. برای این‌که گوگل وب سایت شما را بشناسد باید نقشه وب سایت خود را روی کنسول گوگل که قبلاً به آن وب مستر می‌گفتند قرار دهید. نقشه سایت به بازدیدکنندگان کمک می‌کند که با کمترین کلیک به هدف خود در وب سایت شما دست یابند.

صفحات واکنش گرا یا ریسپانسیو، تجربه بهتری را برای کاربران ایجاد می‌کند و گوگل به وب سایت‌هایی که در تلاش هستند تا بهترین تجربه کاربری را ارائه دهد رتبه بهتری می‌دهد. از سال ۲۰۱۵ ترافیک ارگانیک وب سایت بیش از ۴۰% از طریق تلفن همراه افزایش یافت در نتیجه صفحات ریسپانسیو به تقویت سئو کمک شایانی کرده است.

تولید محتوا مناسب و بروز نگه‌داشتن آن، یکی از بهترین شاخصه‌های مربوط به سایت است. محتوای مناسب بر روی سئو وب سایت تأثیر مثبت خواهد گذاشت. بروز نگه‌داشتن محتوای سایت یک ضرورت مطلق است که باعث جذب مشتری می‌شود.

آیا سرعت وب سایت در سئو اهمیت دارد؟

در سئو ثانیه‌ها هم اهمیت دارند، با هر ثانیه تأخیر در بارگذاری وب سایت، تعدادی از بازدیدکنندگان بالقوه از دست خواهند رفت. بازدیدکنندگان بالقوه افرادی هستند که روی تبلیغات شما در وب سایت‌های دیگر کلیک کرده‌اند تا وب سایت شمارا مشاهده کنند.

به خاطر داشته باشید فقط با ۲ ثانیه تأخیر در بارگذاری وب سایت شما،‌۱۲ درصد از بازدیدکنندگان از سایت خود را از دست خواهید داد و این عدد با ۴ ثانیه به ۲۵ درصد افزایش پیدا خواهد کرد.

تنها عده کمی از بازدیدکنندگان برای تأخیر بیشتر از ۶ ثانیه صبر می‌کنند اما صبر کاربران موبایل که هر روز بر تعداد آن‌ها افزوده می‌شود کمتر است.

آیا شبکه‌های اجتماعی در تقویت سئو مؤثر است؟

شبکه‌های اجتماعی تأثیر زیادی بر سئو وب سایت دارند اما اینکه سیگنال‌های شبکه‌های اجتماعی تا چه میزان می‌توانند بر رتبه‌بندی گوگل تأثیر بگذارند همچنان مبهم است. سئو همه‌چیز را ادغام می‌کند تا کسب‌وکار و برند شما بیشتر دیده شود و این موضوع فقط به موتورهای جست‌وجو محدود نمی‌شود،‌بلکه فعالیت در فضای آنلاین را نیز دربرمی گیرد.

به اشتراک‌گذاری محتوای شما توسط کاربران در شبکه‌های اجتماعی از تبلیغات هم قدرتمندتر است چراکه به یک پیشنهاد شخصی تبدیل می‌شود. منشن نمودن شما در صفحه شخصی کاربران نه‌تنها جنبه تبلیغاتی دارد و باعث می‌شود سایر کاربران به‌راحتی شمارا پیدا کنند بلکه  بک لینک سازی هم می‌شود و این امر موجب می‌شود که افراد زیادی به وب سایت شما سر بزنند که منجر به افزایش بازدید وب سایت شما می‌شود.

اشتراک‌گذاری محتوا در شبکه‌های اجتماعی

به اشتراک‌گذاری محتوا در شبکه‌های اجتماعی مستقیماً روی جایگاه شما در سئو تأثیر نمی‌گذارد اما میزان آگاهی برند شمارا افزایش می‌دهد و به افزایش ترافیک باکیفیت کمک شایانی می‌کند. شبکه‌های اجتماعی معمولاً بستر مناسبی و قابل‌اعتماد جهت به اشتراک‌گذاری منابع و محتوای مفید سایت شما جهت حل سؤالات مخاطبان و جلب رضایت آنان و ارتباط با آنان است. این عامل باعث می‌شود که الگوریتم‌های موتورهای جستجو تشخیص دهند که سایت شما بیشتر دیده‌شده است.

در شبکه‌های اجتماعی می‌توانید محصولات و خدمات خود را معرفی کنید که این امر نه‌تنها موجب آشنایی کاربران با محصولات شما می‌شود بلکه از این طریق موجب افزایش بازدید کاربران از وب سایت شما می‌شود. مدریت محتوا و شبکه‌های اجتماعی ارتباط نزدیکی باهم دارند. در این صورت باید به نکات حائز اهمیت زیر برای استفاده از شبکه‌های اجتماعی در سئو توجه نمایید.

  • محتوا باید برای کاربران جذاب باشد.
  • محتوا باید کاربران را کنجکاو کند.
  • محتوا باید جدید و بروز باشد.
  • محتوا باید کپی نباشد و درصورتی‌که این محتوا را برای اولین بار شما نوشته باشید به ایندکس شدن آن کمک زیادی می‌کند.
  • دارای زمان‌بندی مناسب برای انتشار آن باشد چراکه این امر باعث می‌شود که کاربران به مشتریان وفادار تبدیل شوند و هم اینکه کنجکاوی آنان را برمی‌انگیزد.
  • محتوایی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود باید کوتاه و مفید باشد

متخصصین شرکت تمام خدمت دیجیتال مارکتینگ عصر مجازی با استفاده از علم روز و درک نیاز مخاطبان شما می‌توانند وب سایت شمارا بهینه کنند تا مشتریان بالقوه شما افزایش پیدا کند. جهت دریافت مشاوره در این زمینه با مشاوران ما در عصر مجازی ارتباط داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

یک × 2 =

فهرست
WhatsApp
ارسال
مجموعه آی تی عصرمجازی آخرین اخبار و اطلاعات عصرمجازی را به صورت سریع دریافت نمایید
رد کردن
اجازه دادن به اعلان ها