با هم در خانه بمانیم

”#با_هم_در_خانه_بمانیم”

کمپین با هم در خانه بمانیم” کمپینی فرهنگی – اجتماعی است که با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا راه‌اندازی گردیده است. هدف از برپایی این کمپین، معرفی و تشویق افراد مختلف جامعه جهت ماندن در خانه و کاهش میزان حضور در جمع‌ها و مکان‌های عمومی است. رسالت ما تشویق، هدفمندسازی و ایجاد تجربه‌ی لذت‌بخش حضور در محیط خانواده است.

این کمپین با هشتگ ”#با_هم_در_خانه_بمانیم” در اینستاگرام قابل جستجو است. همچنین می‌توانید پست‌های مرتبط با این کمپین را از صفحه‌ی رسمی ” مجموعه آی‌تی عصرمجازی” با آدرس ”_VASCO.IR@ ” دنبال فرمایید.

در خانه فیلم ببینیم

در این قسمت به معرفی فیلم‌های خوب سینمایی – مستند و … خواهیم پرداخت مانند بقیه‌ی قسمت‌های کمپین شما میتوانید تصویری از نمای فیلم به همراه خلاصه، ژانر و اطلاعات فیلم در پست اینستاگرام با هشتگ ”#با_هم_در_خانه_بمانیم” به اشتراک بگذارید.

در خانه قهوه بنوشیم

این قسمت از کمپین با هم در خانه بمانیم، به معرفی دستورهای سرو انواع قهوه،تجهیزات قهوه، انواع نوشیدنی، دسر و …. می پردازد شما می‌توانید محتوای مورد نظر خود را با هشتگ ”#با_هم_در_خانه_بمانیم” در صفحه‌ی اینستاگرام خود منتشر کنید.

در خانه عکاسی کنیم

در این قسمت از کمپین با هم در خانه بمانیم، عکس‌های شما از محیط خانه، اشیا، اشخاص، احساس‌های به تصویر کشیده شده و … به اشتراک گذاشته می‌شود. لطفا تصاویر مربوطه را در صفحه‌ی اینستاگرام خود با هشتگ ”#با_هم_در_خانه_بمانیم” منتشر نمایید.

در خانه خرید کنیم

در صورتی که شما مالک کسب و کاری هستید که به صورت آنلاین اقدام به ارایه‌ی محصولات و یا خدمات می‌نماید و یا تجربه‌ی مطلوبی از خرید آنلاین دارید و مایلید با دیگران به اشتراک بگذارید، لطفا از طریق پست اینستاگرام خود با هشتگ ”#با_هم_در_خانه_بمانیم” منتشر نمایید.

در خانه آشپزی کنیم

این قسمت از کمپین ” با هم در خانه بمانیم ” به ارایه‌ی دستورهای پخت غذاهای مختلف در خانه می‌پردازد. شما می‌توانید طی یک پست اینستاگرام  دستور پخت مورد نظر خود را با هشتگ ”#با_هم_در_خانه_بمانیم” در صفحه‌ی اینستاگرام منتشر نمایید. انتخاب تصاویر خوب از سفره‌آرایی، نحوه‌ی طبخ و آماده‌سازی غذا و … را فراموش نکنید.

در خانه کتاب بخوانیم

در خانه کتاب بخوانیم، قسمتی از کمپین ” با هم در خانه بمانیم ” است که در آن، به معرفی‌ کتاب‌های محبوب در موضوعات مختلف مانند آموزش، رمان، موفقیت، شعر و … است. جهت شرکت در این قسمت از کمپین لطفا کتاب مورد نظر خود را با هشتگ ”#با_هم_در_خانه_بمانیم” به صورت یک پست اینستاگرام، منتشر نمایید.

در خانه پادکست گوش کنیم

این قسمت از کمپین، به معرفی پادکست‌ها و اپیزودهای مفید و قابل دسترس می‌پردازد. شما می‌توانید در این قسمت پادکست‌ها و کتابهای صوتی علمی، سرگرمی، اجتماعی و … را از طریق پست اینستاگرامی با هشتگ ”#با_هم_در_خانه_بمانیم” منتشر کنید و یا از طریق فرم موجود در پایین این صفحه به معرفی آن بپردازید.

در خانه کار کنیم

این قسمت از کمپین به معرفی کارها و ابزارهایی می‌پردازد که جهت کسب درآمد می‌توانید در خانه انجام دهید، ابزارهایی که می‌تواند به دورکاری شما در منزل کمک کند و یا راه‌هایی که با آن می‌توان در خانه کسب درآمد کرد. لطفا محتوای خود را با هشتگ ”#با_هم_در_خانه_بمانیم” در صفحه‌‌ی اینستاگرام خود منتشر نمایید.

در خانه عاشقی کنیم

در خانه عاشقی کنیم، قسمتی دیگر از کمپین با هم در خانه بمانیم است. احساسات خود را در قالب نوشتار در زیر پست ایسنتاگرام منتشر نمایید. متن‌های منتشر شده در این قسمت می‌تواند تکه‌ای از کتاب یا شعر و یا دلنوشته‌ی شما باشد، پست اینستاگرام خود را با موضوع در خانه عاشقی کنیم با هشتگ ”#با_هم_در_خانه_بمانیم” منتشر نمایید.

در خانه موسیقی گوش کنیم

در این قسمت، تک آهنگ‌ها و آلبوم‌های موسیقی مورد علاقه‌ی خود را که دوست دارید با دیگران به اشتراک بگذارید با هشتگ ”#با_هم_در_خانه_بمانیم” در صفحه‌ی اینستاگرام خود منتشر نمایید و یا از طریق فرم مربوطه نسبت به ارسال مشخصات آن اقدام کنید.

جهت باز کردن این صفحه در موبایل کد زیر را اسکن کنید:

ارسال پیام

از طریق کلیک بر روی دکمه‌ی زیر می‌توانید محتوای مورد نظر یا انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید.

محتوای ارایه شده در کمپین ”با هم در خانه بمانیم”

[elfsight_instagram_feed id=”1″]

در کمپین ”با هم در خانه بمانیم” با ما همراه باشید

 لطفا از طریق فرم زیر با ما در تماس باشید، محتوا، انتقادات و پیشنهادات شما، باعث ارتقای کمپین خواهد گردد.

  • فایل ها را به اینجا بکشید
    انواع فایل های مجاز : jpg, png, pdf, mp4, mp3.

حامیان کمپین ”با هم در خانه بمانیم”

فهرست
WhatsApp
ارسال
مجموعه آی تی عصرمجازی آخرین اخبار و اطلاعات عصرمجازی را به صورت سریع دریافت نمایید
رد کردن
اجازه دادن به اعلان ها