تنها برای یکبار هم که شده از لینکدین استفاده کنید.

تنها برای یکبار هم که شده از لینکدین استفاده کنید. لینکدین می‌تواند شبکه‌ای برای شما باشد تا بتوانید علاوه براینکه کار خود را پیدا کنید، با حرفه‌ای‌‌های حرفه‌ی خود در‌ ارتباط باشید.

تنها برای یکبار هم که شده از لینکدین استفاده کنید.در جایگاه بهتری قرار گیرید

با توجه به فعالیت و رزومه‌هایی که قرار داده‌اید، دیگر شرکت‌ها یا افرادی که به دنبال تخصص شبیه شما هستند، شما را نیز پیدا می‌کنند و از این رو شما می‌توانید با آن‌ها همکاری نمایید. در این صورت شما می توانید شغل بهتری در زمینه‌ی علاقه و یا تخصص خود پیدا کنید که نسبت به شغل فعلیتان بسیار بهتر است. همچنین گاهی اوقات با توجه به شناخت شما در لینکدین موقعیت شغلیتان ارتقاء می‌یابد و هر روز به موفقیت نزدیک‌تر می‌شوید.

تنها برای یکبار هم که شده از لینکدین استفاده کنید.ارتباط مجدد با دوستان قدیمی

امروزه دیگر هر کسی که برای خود صاحب کسب‌ و کاری است. یک اکانت در این شبکه‌ اجتماعی دارد. حتما هم دوستان قدیمی در مدرسه یا دانشگاه شما نیز در این شبکه برای خود دارای اکانت هستند. شما می‌توانید با جستجوی حرفه‌ای که در آن صفحه قرار داده شده است و فقط با ورود نام، آن‌ها را پیدا کنید و با یکدیگر ارتباط برقرار کنید و تنها برای یکبار هم که شده از لینکدین استفاده کنید. تا بتوانید بهترین دوستانتان را در هر حرفه‌ای که هستند پیدا کنید.

تنها برای یکبار هم که شده از لینکدین استفاده کنید.توسعه شغل و بازاریابی

لینکدین، بهترین مکان برای بهینه‌سازی سایت می باشد. شما در آنجا می توانید پست‌های سایت خود را به اشتراک بگذارید که از این رو به برندسازی سایت شما کمک می کند. از این رو می‌توان با عضویت در لینکدین و معرفی خود به دیگران به نوعی شغل خود را برندسازی کنید.

تنها برای یکبار هم که شده از لینکدین استفاده کنید.با متخصصین در ارتباط باشید

در لینکدین گروه‌های زیادی وجود دارد. هر کدام از این گروه‌ها هدف مخصوص به خود را دارند. شما می‌توانید با پیدا کردن این گروه‌ها و فعالیت در آنها با متخصصین حوزه‌کاری خود آشنا شوید و با آنها در ارتباط باشید. در نتیجه تنها برای یکبار هم که شده از لینکدین استفاده کنید. و فرصت آشنایی با متخصصین با‌ تجربه را از دست ندهید.

تنها برای یکبار هم که شده از لینکدین استفاده کنید.ارتباط با شرکت‌های دیگر

تمامی شرکت‌ها دارای صفحه یا پروفایل خصوصی برای خود هستند. شما می‌توانید با عضویت در صفحه آن‌ها یا اضافه کردن اکانت آن‌ها به دوستان خود، با آن‌ها در ارتباط باشید و از نحوه فعالیت آن ها در لینکدین آگاه شوید.

تنها برای یکبار هم که شده از لینکدین استفاده کنید.در هر زمینه ای از دیگران کمک بگیرید

اگر شما در زمینه تخصص خود به مشکلاتی بر‌بخورید، تنها برای یکبار هم که شده از لینکدین استفاده کنید. در این صورت می‌توانید اشکالات‌ خود را در یک پست یا به صورت پیام خصوصی از افراد بپرسید.

تنها برای یکبار هم که شده از لینکدین استفاده کنید.         کشف استعداد‌ها از طریق مدیران و کارآفرینان                     

این افراد نه تنها در لینکدین حضور دارند بلکه به دنبال کشف استعداد‌های جدید برای توسعه و پیشرفت کار خود هستند. اگر شما به‌ عنوان یک توسعه‌دهنده وب یا یک متخصص تجربه‌‌کاربری، رزومه‌ای کامل از توانایی‌ها و استعدادهای خودتان در لینکدین داشته باشید بهتر است تنها برای یکبار هم که شده از لینکدین استفاده کنید. زیرا به این طریق حتما یک مسئول استخدام یا یک مدیر، شما را جذب خواهد کرد.

لینکدین این امکان را برای مسئولان و مدیران فراهم می‌کند که به‌ راحتی رزومه‌های متفاوتی از افراد با‌استعداد و فعال را با‌هم مقایسه کنند بدون اینکه لازم باشد هزینه‌ای را برای این کار در نظر بگیرند و یا حتی خود فرد را وارد این جریان بکنند. آن‌ها به‌راحتی افرادی با بالاترین عملکرد را پیدا می‌کنند.

تنها برای یکبار هم که شده از لینکدین استفاده کنید.جذب نیروی کار

۹۴ درصد از مدیران مسئول استخدام می‌گویند که از لینکدین برای پیدا کردن کاندیداهای مورد‌نظرشان استفاده می‌کنند. نتایج برخی از تحقیق‌ها نشان می‌دهد که ۹۷ درصد از استخدام‌کنندگان، در لینکدین به دنبال کارمند مورد‌نظر خود می‌گردند. با‌این‌حال، نتایج تحقیق Jobvite در سال ۲۰۱۴ نشان داد که با‌وجود حضور ۹۴ درصدی استخدام‌کنندگان در LinkedIn، تنها ۳۶ درصد از افراد جویای کار، رزومه خود را در این شبکه اجتماعی ثبت کرده‌اند. این تفاوتی بسیار چشمگیر است که شما می‌توانید از آن به نفع خود استفاده کنید و تنها برای یکبار هم که شده از لینکدین استفاده کنید. در نتیجه بهترین مکان برای پیدا کردن شغل محسوب می شود. البته برای اینکه بتوانید شغل خود را سریعتر پیدا کنید، باید پروفایل خود را حرفه ای نمایید. بعضی از شرکت ها در پست های خود آگهی استخدام قرار می‌دهند و می‌توانید برای آن‌ها رزومه خود را ارسال نمایید.

[vc_single_image image=”11851″ img_size=”1000*200″ alignment=”center”]

فهرست
WhatsApp
ارسال
مجموعه آی تی عصرمجازی آخرین اخبار و اطلاعات عصرمجازی را به صورت سریع دریافت نمایید
رد کردن
اجازه دادن به اعلان ها