ارتباط با ما:

LinkedIn
Instagram

آمار بازدیدکنندگان

  • 1
  • 45
  • 265,185
  • دی ۲۷, ۱۳۹۹

سایت خدماتی چیست و چه کاربردی دارد

در دنیای تجارت، کسب و کارها معمولا به سه طریق، درآمد دارند. آنها یا کالایی را تولید می کنند که به آنها شرکت های تولید گفته می شود، و یا کالای تولید شده را می فروشند که به آنها شرکت های تجاری اطلاق می شود و یا آنها خدماتی را ارائه می دهند که به آنها شرکت‌های خدماتی گفته می‌شود. یک سایت خدماتی برای اهداف چنین شرکت‌هایی ساخته میشود.

در دنیای واقعی، یک کسب و کار یا شرکت خدماتی می تواند یک شرکت آموزشی باشد، یک آرایشگر باشد، یک ترمیم کننده پوست و یا یک طراح وب سایت باشد. تمامی این شغل ها، یک خدماتی را به مشتریان خود ارائه می دهند. خدمات آنها، کالا نمی‌باشد بلکه منشا گرفته از ارزش کارهایی است که آنها به مشتریان خود می فروشند. این شرکت خدماتی حتی می تواند تلفیقی از یک شرکت تولیدی و یک شرکت خدماتی باشد که اصطلاحا به آنها شرکت های تولیدی خدماتی اطلاق می‌شود.

بعنوان مثال، یک شرکت طراح سایت و یا یک برنامه نویس، علاوه بر آنکه کارش خدماتی می باشد، ولی در پایان، یک محصول یا کالا تولید خواهد شد. این محصول می تواند یک نرم افزار باشد و یا یک اپلیکیشن برای گوشی‌های هوشمند و موبایل. یک کارمند و یک کارگر نیز، شغل آنها می تواند در زمینه شغل‌های خدماتی تقسیم بندی شود چراکه آنها خدماتی را به ارباب رجوعان خود ارائه می دهند.

انواع سایت‎های خدماتیوب سایت خدماتی

سایت خدماتی بر حسب نیاز مشتریان، خود به دو دسته خدماتی و مشاوره ای تقسیم بندی می‌شوند. یک سایت خدماتی می تواند در ارائه مشاوره به مشتریان خود عمل نماید و از این راه کسب درآمد داشته باشد. حتی یک پزشک، کارش خدماتی می باشد و در بیشتر موارد، آنها مشاورانی هستند که به بیماران خود، خدمات پزشکی ارائه می‌دهند. با چنین تقسیم بندی از سایت‌ها، بسیاری از مشاغل و کسب و کارها در ردیف مشاغل خدماتی و مشاوره‌ای جای خواهند گرفت.

مزیت اصلی مشاغل خدماتی را شاید در کمتر بودن سرمایه مورد نیاز برای کار بتوان عنوان کرد. برخلاف یک تاجر که شغل او در زمینه مشاغل تجاری تقسیم بندی می شود، و برای کار او نیاز به سرمایه زیادی برای واردات یا خرید کالاها دارد، یک مشاور، یک کارمند و یا یک پزشک، هزینه کاری بسیار پایین‌تری نسبت به دیگر مشاغل خواهند داشت.

برای راه اندازی یک سایت خدماتی، شما می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و از خدمات مشاوره رایگان ما بهره‌مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

هجده − 15 =

فهرست
WhatsApp
ارسال
مجموعه آی تی عصرمجازی آخرین اخبار و اطلاعات عصرمجازی را به صورت سریع دریافت نمایید
رد کردن
اجازه دادن به اعلان ها