ارتباط با ما:

LinkedIn
Instagram

آمار بازدیدکنندگان

  • 1
  • 45
  • 265,185
  • دی ۲۷, ۱۳۹۹

مزایای خرید اینترنتی

چرا خرید اینترنتی در دنیای امروز به‌صرفه‌تر است؟!

مزایای خرید اینترنتی : چرا خرید اینترنتی یا ONLINE SHOPPING، به‌عنوان تجارت الکترونیک اولین بار در سال ۱۹۹۱ انجام شد. شرکت پیتزا هات اولین فروش اینترنتی خود را در سال ۱۹۹۴ انجام داد. خرید اینترنتی توسط پروتکل SSL انجام می‌شود که توسط شرکت نت اسکیپ ابداع شد. در همان سال کمپانی آلمانی اینترشاپ اولین برنامه فروش اینترنتی خود را آغاز کرد؛ و بعدازآن بود که شرکت‌های بزرگی همچون آمازون و ای بِی در سال ۱۹۹۵ شروع بکار کردند.

همان‌طور که از نام این سیستم پیداست مهم‌ترین عامل در فروش اینترنتی، پدیده اینترنت است. روند کار در خرید اینترنتی به این صورت است که فروشنده لیست، تصاویر و مشخصات کالای خود را در شبکه‌های جهانی بارگذاری می‌کند. سپس بستر اینترنت همانند یک ویترین در یک مغازه معمولی عمل کرده و خریدار این امکان را دارد تا با جستجو در صفحات فروشگاه کالا یا موارد مورد نیاز خود را انتخاب کرده و سفارش دهد و روند خرید اینترنتی را تکمیل کند. بعد از ثبت سفارش و تأیید نهایی سفارش توسط مسئولین سایت، تأییدشده و با توجه به حجم و وزن آن، کالا با پست، پیک یا روش‌های دیگر برای خریداران ارسال می‌شود.

امروزه تجارت الکترونیک یکی از مهم‌ترین رکن‌های خرید اینترنتی است که در سراسر جهان رایج شده است. حتی در کشور خودمان نیز خرید اینترنتی جایگاه بسیار خوبی پیداکرده است. مهم‌ترین و اصلی‌ترین قسمت در خرید اینترنتی جلب اعتماد خریداران توسط فروشگاه‌های آنلاین است.

خرید اینترنتی هر روزه نسبت به گذشته با استقبال بیشتری مواجه می‌شود. در بیان مزایای خرید اینترنتی می‌توان گفت در خرید اینترنتی، خریدار در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی می‌کند و همچنین این امکان برای او مهیا است که به‌صورت یکجا و در کمترین زمان ممکن تمامی محصولاتی را که می‌خواهد خریداری کند.

در برخی کشورهای پیشرفته مانند امریکا حجم خرید اینترنتی بیشتر از خرید حضوری است و می‌توان گفت تقریباً روش سنتی فروش کم‌کم در حال از بین رفتن است.

در بسیاری از موارد حتی خریداران، کالای مورد نظر خود را از فروشگاه‌ها انتخاب کرده و سپس به‌صورت اینترنتی خرید می‌کنند.

شاید در اینجا سؤالی برای شما پیش بیاید که علت این امر چیست؟ می‌توانیم بگوییم خرید اینترنتی بالای ۹۰ درصد برای خریدار به‌صرفه‌تر خواهد بود زیرا در کسری از ثانیه می‌توانید قیمت فروشگاه‌های مختلف را باهم مقایسه کنید و سپس بهترین و مناسب‌ترین کالا ازنظر خود را انتخاب کنید که این خود یکی از مزایای خرید اینترنتی می‌باشد.

از مزایای خرید اینترنتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:مزایا خرید اینترنتی

  1. راحتی باورنکردنی در یک فروشگاه اینترنتی
  2. مقایسه قیمت‌ها
  3. حضور در اینترنت، تصویر بهتری از شرکتتان ارائه می‌دهد
  4. انتخاب بی محدودیت
  5. دسترسی به نظرات مصرف‌کننده‌ها
  6. صرفه‌جویی در زمان
  7. دسترسی به خدمات شرکت شما ۲۴ ساعته می‌شود
  8. می‌توانید خدمات بهتری به مشتریان ارائه دهید
  9. برای راه‌اندازی استارتاپ، هزینه‌ی کمتری لازم دارید
  10. در فروشگاه اینترنتی تمام فاصله‌ها از بین می‌روند
  11. می‌توانید در هر مکانی که دوست دارید، کارکنید
  12. هزینه‌های عملیاتی شرکت‌تان کاهش می‌یابد
  13. می‌توانید بازار جهانی را هدف بگیرید
  14. سرعت پاسخ‌دهی شرکت افزایش می‌یابد
  15. آنالیز دقت بازدید کنندگان

شما میتوانید با مشاهده نمونه سایت‌های فروشگاهی طراحی شده توسط شرکت عصرمجازی خرید خود را به راحتی انجام داده و همچنین می‌توانید سفارش خود را در جهت طراحی سایت فروشگاهی در این شرکت ثبت نمائید.

فهرست
WhatsApp
ارسال
مجموعه آی تی عصرمجازی آخرین اخبار و اطلاعات عصرمجازی را به صورت سریع دریافت نمایید
رد کردن
اجازه دادن به اعلان ها