عصر مجازی | vasco

 

درود!

از اینکه عصرمجازی را برای رونق کسب و کار و معرفی خود انتخاب کرده‌اید بسیار خرسندیم. خواهشمندیم نسبت به تکمیل اطلاعات خواسته شده جهت ایجاد ارتباط و مشاوره‌ی بهتر دقت لازم را مبذول فرمایید. پس از تکمیل این فرم، کارشناسان ما جهت راهنمایی و ارایه‌ی مشاوره، با شما تماس خواهند گرفت.
با تشکر

یادآوری

  • قیمت‌های مندرج در فرم مذکور با توجه به مفاد قرارداد طراحی سایت، هزینه‌های مربوط به اجرای پیوست ۱ قرارداد و محتوا گذاری معادل میزان درج‌شده در قرارداد به همراه تعهدات سرویس‌دهنده مندرج در قرارداد است. هزینه ارائه خدمات تکمیلی که به‌صورت مستقیم یا غیرمستقیم در ارتباط با این پروژه است، با توجه به تعرفه‌های مندرج در پیوست ۳ قراردادهای مربوطه بوده و درصورتی‌که خارج از این موارد باشد، طبق تعرفه‌های صنفی و یا عرفی محاسبه و به‌صورت جداگانه پرداخت می‌گردد.
  • درصورتی‌که اجرای هریک از پروژه‌ها مستلزم اختصاصی سازی (اعم از کد نویسی، گرافیک، ارزیابی و …) به‌صورت کلی و یا جزئی(خارج از توافق اولیه طرفین) باشد هزینه‌های آن به‌صورت جداگانه محاسبه و اخذ می‌گردد.

مجموعه آی‌تی عصرمجازی پیرامون قراردادهای طراحی سایت‏، استفاده از خدمات  تولید محتوا   و   عکاسی صنعتی/ تبلیغاتی   را نیز پیشنهاد می‌نماید.

فهرست
WhatsApp
ارسال
مجموعه آی تی عصرمجازی آخرین اخبار و اطلاعات عصرمجازی را به صورت سریع دریافت نمایید
رد کردن
اجازه دادن به اعلان ها