ارتباط با ما:

LinkedIn
Instagram

آمار بازدیدکنندگان

  • 2
  • 38
  • 265,225
  • دی ۲۷, ۱۳۹۹

پنج نکته برای شروع کسب و کار اینترنتی جدید شما

پس از ایجاد کسب و کار اینترنتی، گام بعدی شما چیست؟ شما فروشگاه آنلاین خود را ایجاد کرده‌اید، عکس‌های شگفت انگیزی از محصولات خود گرفته‌اید و یک پلت فرم پرداخت مناسب را فعال کرده‌اید. تبریک می‌گوییم، شما در حال اجرای کسب و کار آنلاین خود هستید. حالا شما فقط نیاز دارید که بنشینید و منتظر سرازیر شدن مشتریان به فروشگاه اینترنتی خود بمانید. درست است؟

خوب بله در جهانی ایده آل اینکار امکان پذیر است اما با انفجار رشد تجارت الکترونیک، همچنان باید روی فروشگاه خود وقت بگذارید، توجه مشتریانتان را جلب کنید و مشتریان خود را حفظ کنید. پنج قانون طلایی برای شروع تجارت آنلاین وجود دارد:

  • سایت خود را شفاف و ساده طراحی کنید

هنگامی که یک مشتری به سایت شما مراجعه می‌کند باید آنچه که می‌فروشید، مشخص باشد. از یک طراحی قالب تمیز و حرفه‌ای استفاده کنید که در یک کلام ساده باشد. اجازه ندهید که مشتری با اطلاعات بی شمار و غیر ضروری آشفته شود. در ابتدا با نشان دادن  محبوب ترین و بهترین محصولات فروش خود راهی برای جذب افراد برای شروع کاوش در سایت خود ایجاد کنید. استفاده از یک کولاژ تصویر ”چرخ و فلک“ را درنظر بگیرید به طوریکه مشتریان بتوانند به راحتی از طریق تصاویر حرکت کنند و آنچه که پیشنهاد می‌شود را ببینند.

  • نکته اضافی کوچک که تفاوت زیادی را ایجاد می‌کند

حمل و نقل رایگان، سیاست بازگشت یا عودت عالی (یا بازگشت رایگان از طریق ارزش خاص خرید) – یک شماره رایگان – استفاده از مشوق برای جذب کاربران راه بسیار خوبی برای تشویق وفاداری مشتریان است. اگر بتوانید این مزایای فوق العاده را ارائه دهید، باید مطمئن باشید که در مورد آنها با صدای بلند و روشن در صفحه اصلی خود فریاد می‌زنید.

  • مشتریان و نظراتشان

یکی از مراجع درخشان خود را بیابید و آن را در جایی آشکار از صفحه اصلی خود قرار دهید. اگر می‌توانید این حقیقت را که افراد واقعی به شما اعتماد کرده اند و از محصولات و خدمات شما استفاده می‌کنند،‌ با قرار دادن عکسی همراه با آن تقویت کنید. در نظر داشته باشید که بررسی نظرات مشتریان ۱۲ برابر بیشتر از بازاریابی توسط یک شرکت قابل اعتماد است.

  • معاملات روزانه و تخفیف های دیگر

معاملات روزانه یکی دیگر از ایده‌های بسیار محبوب هستند. با فروش یک مقدار محدود از محصولات برای مدت زمان کوتاه، می‌توانید علایق جدیدی ایجاد کنید و مشتریان خود را افزایش دهید. هنگامی که مشتریان را به سمت خود کشیدید، از آن ها دعوت کنید تا پیش نمایش دیگر محصولاتتان را ببینند.

  • اتصال برقرار کنید

سعی کنید دومرتبه به سایت خودتان به عنوان سایتی که فروش محصولات را انجام می دهد، بیندیشید. با مشتریان خود دوستانه صحبت کنید و آنها را درگیر کنید تا بتوانید بیشتر آن ها را بازگردانید. اگر می‌توانید، ثابت کنید که شما در مورد محصولات خود پرشور هستید و راهنمایی‌ها و ایده‌هایی در مورد راه‌های استفاده از آنها دارید مثلا استفاده از یک ویدیو نمایشی یا پین بورد استفاده از محصولاتتان ارزش بیشتری به سایت شما می‌افزاید.

لینک مقاله

فهرست
WhatsApp
ارسال
مجموعه آی تی عصرمجازی آخرین اخبار و اطلاعات عصرمجازی را به صورت سریع دریافت نمایید
رد کردن
اجازه دادن به اعلان ها